Det där såg ut som en tävling i fulast strumpor. Don Q vann.2992129Prispallen:
5 DNF av 30 startande är rätt ok med tanke på det tropiska vädret.Mäh, snorisarna skulle ju ha vunnit...
Ingen som skrotade sin hoj? Jag rakar ha ett gäng till övers...
Bara 5? Jag har ju 6... Tropiskt väder? här med. har varit över 30 dagtid...5 DNF av 30 startande är rätt ok med tanke på det tropiska vädret.
Tack, min son och dotter har knäppt några av bilderna, det blev ganska bra bilder denna gång, man kommer riktigt nära bankanten i Nyhem.Fina bilder!!
Å grattis til HET får man väl säga efter allt häcklande
Tack, min son och dotter har knäppt några av bilderna, det blev ganska bra bilder denna gång, man kommer riktigt nära bankanten i Nyhem.
Don Q är nöjd
Jag är på plats och fotar dom som kör första stint, sedan måste jag tyvärr köra hem, se till att köra fösta stint så blir du förevigad.Nyhem är högern efter chikanen eller? Jag kommer ner och kör imorrn, nr 31 i REC. Hoppas du är på plats och fotar
RRacer är en rumphängare.
#291 med Oscar, Mårtensson & Lundh hade bråttomt idag, dom slaskade med bensin i depån och bröt mot alla regler, dom hade lätt vunnit om dom bara hade skött sig, med snorisarna kommer säkert att köra fler race.
I min värld så vann ni överlägset, smådetaljer som decibel och soppaspill kan man inte räkna med, grattis till en teoretisk 1:a plats, ni var snabbast på bananI morse kom jag på att man var tvungen att klara 95db. Svartflagg på kvalet som vi bara kom ca 15 varv på, och stod som tia.
Racet gick bra förrutom att vi pga ljudet fick 4 (?!) vanliga Stop&Go, 2 min Stop&Go (pga att tankprylen som vi lånade råkade läcka när vi plockade upp den), samt en vurpa. Trots detta så blev vi fyra med bara tre varv upp till vinnaren. Om inte om hade varit...
Trots att det svider så får jag passa på att gratta FET, som gjorde ett felfritt race!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|