Erfarenhet av Flying eagle?

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
upp!! Alltså är det inget speciellt märke på ställen, därför dom är så billiga? ingen som köpt ett ställ därifrån och kan kommentera vad dom tyckte om det? funkar dom lika bra som alla andra ställ eller...? :rolleyes:

tacksam för svaaaaaaaaar! ska köpa ställ på söndag kanske för 3000 begagnat och då vet man ju att det finns nya ställ för 4000 så behöver hjälp nu!
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Inget fel på dom. Skydden sitter bra, tjockt skinn, ordentliga sömmar ja vad mer brgär man? Dom kanske är bättre än ett beg, men självklart inte lika bra som dom bästa ställen, man får vad man betalar för.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Qwerty skrev:
Inget fel på dom. Skydden sitter bra, tjockt skinn, ordentliga sömmar ja vad mer brgär man? Dom kanske är bättre än ett beg, men självklart inte lika bra som dom bästa ställen, man får vad man betalar för.


Borde ju duga till mig då som första ställ... :) tycker det är så förbannat mycket å lägga ut 7 - 8000 på ett skinnställ :rolleyes:
 

revis

Inte fullt så grön längre
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Ingen för tillfället
Lindahl skrev:
Är det ingen som handlat där? :confused:
Jorå, jag köpte mitt ställ i butiken i Arlandastad ifjol och gav 3800:- för det. Egentligen var jag ute efter en ny hjälm men när dom hade ställ för det priset så... Funkar fint, fast jag har ingen aning om hur det är att klota med. Tyvärr köpte jag nog en storlek för stor men det fixar man lätt med lite pizza. :D
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
revis skrev:
Jorå, jag köpte mitt ställ i butiken i Arlandastad ifjol och gav 3800:- för det. Egentligen var jag ute efter en ny hjälm men när dom hade ställ för det priset så... Funkar fint, fast jag har ingen aning om hur det är att klota med. Tyvärr köpte jag nog en storlek för stor men det fixar man lätt med lite pizza. :D


Okej =) låter ju fint!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top