Eller varför inte en Swift Sport, de brukar få bra omdömen?
Provade en sån för ett tag sedan, gav ingen som helst mersmak.
Eller varför inte en Swift Sport, de brukar få bra omdömen?
Affären är inte genomförd än, men det lutar åt att jag kommer att åka runt i en Abarth 500 inom kort. Får väl återkomma med hur den är att leva med efter en inkörningsperiod.
Fett, det finns trevliga tillbehör åxå:
http://www.dieselkraft.se/Produkter?t=1#31;0;2611
Jag skulle gärna vilja prova en Renault Sport, gärna med cup-chassi, det verkar vara bra grejer om man vill ha en "hot hatch". Eller varför inte en Swift Sport, de brukar få bra omdömen?
Lägg upp bilder på bilen när du får den.
Hur mycket väger den?
Härligt, blir nog en sån i vår om den jag har nu inte sköter sig.
Du vet att det finns Akrapovic avgas, feta Brembo-satser, coilovers, trimsatser i massor osv?
Man blir pank men kul är det.
Visst fan, det var ju du själv som var TS Harmon!
Grattis till en riktigt tjusig bil!
Hur mycket väger den?
1140 va?
Vänta nu, är det en Ferrari Dealers Edition?
Hämtade bilen idag. Har i princip bara hunnit köra hem bilen och visat upp den för min gamla mamma. Hon gillade den skarpt. Det gjorde även en granne som gav tummen upp. Några japanska turister kastade blickar efter bilen där jag parkerat den. I huvudtaget är det en bil som folk verkar bli glada av att se. Inga avundsjuka blickar än så länge alltså.
Skalstolarna från Sabelt är rätt så hårda minst sagt. Ungefär som skalstolarna i en GT3 om minnet inte sviker mig. Fick lite träsmak i nedre delen av ryggen efter några mil på motorvägen. Men kroppen kommer nog att vänja sig när man kört bilen ett tag. Har som sagt inte hunnit köra så mycket. Endast en mycket kort provtur i samband med att jag ville se vad det var för typ av bil och så motorvägsturen hem. Den känns mer pigg än snabb. I lägre farter (stadstrafik och landsväg) drar den iväg rätt bra. Perfekt om man kör i tätare trafik och hittar en lucka man vill in i. Även i högre farter på högsta växeln är den rätt accelerationssnabb (inte kört fortare än 150 km/h än så länge). Bilen har bara 5 växlar och i motorvägsfart ligger varvtalen lite högre än vad man vant sig vid när man kört bilar med en 6 överväxel. Lite old school på den fronten. Som jag förstått det hade man problem att få in en sexväxlad låda i den kompakta bilen. Om det är sant eller ej låter jag andra bedöma.
Tog en exteriör bild för en kompis räkning med iPhonen. Har inte tagit några fler. Redigerar kanske inlägget och lägger upp fler senare.
View attachment 390579
En fullblodshäst är snabb.
En terrier är kvick.
Jag är hundmänniska.
Funderar på en 595 Competizione, kan jag få en åsikt om ni gillar mitt färgval eller inte?
Den är grå solid, men bilderna blir inte helt korrekta, ska försöka hitta en bättre.Svårt att säga igenom de bilderna om färgen mer går åt det blåa hållet eller silvriga hållet. OM det är mer mot silvriga hållet än blåa så röstar jag nej, finns inget tråkigare än silvriga bilar.
(Då hellre grå, mörkgrå, vit eller svart än silver)
Harmon Rabb: Jag ogillar röda bilar... men jäklar va snygg den var! antar att Fiat 500 är undantaget som bekräftar regeln
Har ryggen hunnit/kunnat anpassa sig? eller är det psyket som fått anpassa sig till skalstolen?
Kör hårt!Funderar på en 595 Competizione, kan jag få en åsikt om ni gillar mitt färgval eller inte?
View attachment 396915
View attachment 396916
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2