Erfarenheter Folksam???

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Har använt dem till hemförsäkring, föräldrarna har haft det mesta hos dem förut (bil, hem m.m.). Bara bra erfarenheter men då har vi ju inte haft någon hoj hos dem...
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Jag hade/har Folksam.. allt har verkligen funkat kanon.. inte ett enda tjabb om någonting.. fått ersättning för allt som min olycka har dragit med sig utom min madrass som jag var tvungen o köpa till sjukhussängen.. bara för att den kunde jag andvända även efter när olyckan var avslutad.. måste säga att de e riktigt skönt o slippa oro över att fb ska dra ut på allt när man väl ligger där på sjukhuset.. dom verkligen se till att man ta hand om kunden o stöttar en istället.. mkt positivt, :tummenupp till Folksam!!
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Har min hoj hos Folksam men jag hatar dom... Fick prata med en surkärring som inte fatta nånting när jag tecknade försäkringen... För några år sen blev bilen stulen som jag hade hos dom, värsta strulet o värsta mongot som skulle värdera skadorna... Har bara dåliga erfarenheter av Folksam, hatar Folksam... Men dom var billigast, förutom If o If passade inte mig nå bra...
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Har bara bra erfarenheter av Folksam. Min hoj blev billigast att försäkra där. :tummenupp
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Min kostar bara 29 hel/hel där:) när jag välte i diket fanns det inga problem,snabba och bra!! :tummenupp
ställa av och på hur mycket jag vill ..
vill du ställa av och sedan bryta försäkringen så är det en månads uppsägning frOm datumet du ställde av.
 
Last edited:

Stinger

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2003
Ort
Sthlm
Hoj
WR450F
Hur bra som helst 5900.-Hel/Hel För en Yzf1000R -00. Så jag ska inte gnälla på dom.
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
folkskam, fick en bil påbackad och det var en nyare kärra. de asen skrotade den och gav mig en skitsumma, de sa, acceptera eller så blir det rätten. jävla ligistföretag, de är skyldiga mig många tusen :arsele
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top