Erik verkar vara underlig..

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Skitbra tycker jag. Men det verkar lite onödigt att lämna tillbaka körkortet förstås, han kan komma att behöva det någon gång i alla fall.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Haha jag tror jag har vart på massa skidläger och annat med den killen! ;D
Inte säker... va typ 5 års sedan.

Ingen kan ju säga att han har fel...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Korkat... även den ädlaste miljövännen kan behöva körkort. Jobbade själv runtom i Norrland för klimatkampanjen i somras. Krävdes hundratals mils körning med kampanjbilen för att beta av regionerna norröver. Förhoppningsvis gjorde man någon nytta :)

Diversion

Guest
Känner igen hans sort. Hade en liknande på vår gymnasieskola som kämpade för älgarnas rätt. Jakt skulle förbjudas och alla vägar likaså. Vägarna inkräktade på livsrummet för älgarna.

Jag vet att jag låter som en reaktionär fascist men sådana som han har snöat igen på smarta droger...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Funkar säkert om man har hela sitt liv inom ½ mil's radie. Undrar hur Sveriges ekonomi skulle se ut om ALLA slutade åka bil. Undrar om Erik har tänkt på den aspekten. Troligtvis inte.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Erik skulle nog vara glad över min situation då min cykel är döende och jag äger ingen bil.
Har färdats per sko i några dagar nu och kan berätta att det suger när man har bråttom.
Inköp av cykel blir nästa vecka :D

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
EBS skrev:
Undrar hur Sveriges ekonomi skulle se ut om ALLA slutade åka bil. Undrar om Erik har tänkt på den aspekten. Troligtvis inte.

Jo, troligtvis har han det. Att han inte tycker att man ska åka bil i onödan innebär inte att han tycker att alla ska sluta åka bil alltid.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Pucko!

Ett riktigt pucko! i ett nöt skal....antingen är han bra dum eller smart o vill bli lite små kändis i alla nyhetsblaskor o sånt.Men att lämna bort kortet är inte särsklit smart,kunde ju bara låtit bli o köra bil om han nu tycker det är så himla onödigt.
Ett annat allternativ bura in den där Erik för vård..tycks inte ha alla hönsen hemma.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...