Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 2 Sep 2006
Glöm 100 000 kr. Helt orealistiskt.
Haha ja, men kan han få 21k för ett ärr som knappt syns så borde jag med kunna få det eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm 100 000 kr. Helt orealistiskt.
Haha ja, men kan han få 21k för ett ärr som knappt syns så borde jag med kunna få det eller?
dina föräldrar borde ha anmält
Ja man måste RINGAoch anmäla till försäkringsbolaget, dem är inga tankeläsare.
Måste säga att du ger aningen knepiga svar...
Vad är det du inte har förstått?, naturligtvis måste man meddela försäkringsbolaget att man har råkat ut för en olycka eller sjukdom när det händer för att man ska kunna få ut ersättning.
Anledningen till att jag la till en skrämdsmiley är att många tycker det är jobbigt att ringa, fylla i/svara på uppgifter för att senare ta kort (mitt försäkringsbolag ersätter kort tagna hos en fotograf) och skicka in och vänta på beslutet men det är den uppoffringen man måste göra om man vill få ut något.
Jag fick ersättning för ärr så sent som för 4 veckor sedan, ringde och sa att jag ville att de skulle göra en ny bedömning då jag inte var nöjd vilket gjordes och efter 3 veckor så hade de höjt beloppet.![]()
Verkligen inte...Glöm 100 000 kr. Helt orealistiskt.
När fick du ärret? Förra året?
nja för att e ut som scarface får du nog merJag tippar på att du skulle kunna få runt 60-70k
Verkligen inte...
Har förstått allt du har skrivit, tack för svaren.Vad är det du inte har förstått?, naturligtvis måste man meddela försäkringsbolaget att man har råkat ut för en olycka eller sjukdom när det händer för att man ska kunna få ut ersättning.
Har förstått allt du har skrivit, tack för svaren.![]()
Det jag reagera på var att du var så spydig.
nja för att e ut som scarface får du nog merJag har 2 ärr på handen sen jag rammla med ett glas i handen för nån månad sen, sitter rakt överknogarna så alla jag träffar undrar vadjag är för slagskämpe inte så jävla bra första intryck hos en bruds föreldrar tex..
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |