imaster
Bah
Jag har Sveland som försäkringsbolag för min hoj och min hemförsäkring och pratade med dem precis ang. att få ersättning för utrustning som skadades i samband med en krasch i vintras. Jag har inte anmält skadan för jag har ingen helförsäkring och såg ingen anledning att göra det då. Jag hamnade efter många om och men på trafikavdelningen för det var de som 'skulle' ta hand om skyddskläder för hemförsäkringen ville inte 'ha' ärendet, skyddskläder - inte bara hjälm - skulle visst ingå i hojförsäkringen.
Nån som har Sveland som kan berätta lite hur det har gått för er? De skulle återkomma till mig i eftermiddag med besked för hon på trafikavdelningen ville göra en skadeanmälan på både mig och hojen eftersom jag hade vart på akuten efteråt men jag kände att jag har ingen lust att anmäla nåt som faktiskt inte är nåt, jag hade ett par blåmärken och hojen fick en liten repa men det är inget som märks.
Nån som har Sveland som kan berätta lite hur det har gått för er? De skulle återkomma till mig i eftermiddag med besked för hon på trafikavdelningen ville göra en skadeanmälan på både mig och hojen eftersom jag hade vart på akuten efteråt men jag kände att jag har ingen lust att anmäla nåt som faktiskt inte är nåt, jag hade ett par blåmärken och hojen fick en liten repa men det är inget som märks.