mb73 skrev:Innebär det att man obligatoriskt måste vara där kl14 eller kan man komma senare?
/Magnus
420 skrev:Du kan nog komma 18.55. Bara rulla ut hojen och dominera
/Stefan
farmerlip skrev:
jb skrev:Skall bli kul och hänga av någon Vertemati i morgon.
TomK skrev:Undrar jag om jag ska skolka från jobbet i morgon och åka ner och leka race-mek ? Någon som behöver extra assistans ?
(finns vägbeskrivning till is-stadion förresten ? hittar bara i E-tuna när jag är full)
Stånkan skrev:Är motardtävlingen i morgon, torsdag 10/9? Alltså inte i helgen?
/M
Syftar du på nåt som hände i Örebro???jb skrev:Däcken ser lite stora ut. Jag som hade tänkt att sparka ut lite däck.
Supermoto skrev:Syftar du på nåt som hände i Örebro???
Isf... Din j-vla KåTeÄÄÄÄm kan du ta och stoppa upp i ditt feta babianarsle så långt att du får kicka i halsen för att få den att starta
Om inte...
De ser nästan lite stora och tunga ut jb. Akta fötterna *dagen-vänliga-tips-smiley*
Menade såklart inte du kompis. Däremot gjorde jag det och såklart fastnade det på film... Ser så jäkla tafatt och töntigt ut att man bara vill gräva ner sig. Trodde du visste det och pikade...jb skrev:Öhhh... Ta några valium, det verkar du behöva.
Jag sparkade inte ut något i Örebro.
Stånkan skrev:Är motardtävlingen i morgon, torsdag 10/9? Alltså inte i helgen?
/M
TomK skrev:Undrar jag om jag ska skolka från jobbet i morgon och åka ner och leka race-mek ? Någon som behöver extra assistans ?
(finns vägbeskrivning till is-stadion förresten ? hittar bara i E-tuna när jag är full)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |