Estoril och Assen

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Tvåtakt ja, är inte din banner mer lämplig för din förra hoj? Eller är det en annan slags rök du menar? :hej
Britney har hållit ihop "so far" och det har inte varit några krascher så mitt mekande i år har i princip bestått av att fylla på olja och soppa, men det är ju så när man kör standard... :D
Det låter bra med TV, men videon åker nog på ändå, för säkerhets skull!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kör Greven sin Kwakka eller lånar han något annat?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Lord Melchet skrev:
Han är anmäld på en 750 kawa så det är det nog.

Japp, han säger själv (på sin hemsida) att det kommer bli jäkligt tufft att överhuvudtaget kvala in.. 107% i år mot 110% förra året , då inget wildcard klarade det... Tyvvär är det så att jag undrar varför han åker överhuvudtaget... Tro det blir lite väl tufft, fast visst skulle det vara skitskoj om han kvalar in!

/B

Der Alte

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Ducati 888 R, Hornet 600, RSV 1000R, YZF 450
Mycket hackande på Stiggy, man skall inte glömma att han tagit sig dit själv. :tummenupp
Luktar Svensk avund :rolleyes:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Der Alte skrev:
Mycket hackande på Stiggy, man skall inte glömma att han tagit sig dit själv. :tummenupp
Luktar Svensk avund :rolleyes:
jupp, stiggy e bäst
men jag hoppas ju självklart att watz blir minst lika bra....

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Då kan det sammanfattas:

Watz och Hansson 21:a resp 14:e i sina klasser är väl helt OK efter deras respektive förutsättningar.

Greven blåste sin enda någorlunda motor i bänk någon dag innan det var dags att åka till Assen. Att han då låg någon tiondel över de 107% efter första tidsträningen var inte konstigt. Sen regnade andra tidsträningen bort och så var det bara att packa ihop.
Kvalade alltså inte in och synd var det, men hans tider från träningarna skäms inte för sig om man tänker på vad han har att
åka på.

Stiggys Highsider på andra friträningen gjorde honom så pass illa att det inte blev någon start i dag.
Det är sånt som händer.
Nu blir det väl full fart på anti-stiggy kacklet igen.

Någon som vet hur det gick i EM klasserna på Assen?
UEM sidan är inte uppdaterad när detta skrivs.

Last edited:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Såg att Watz highsidade på andra kvalet och att filmen finns att ladda ned på www.motogp.com... Om man har pröjsat vill säga och det har kanske inte alla gjort (inte jag) Någon som har filmen kanske?
Länk till filmen

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Torkel skrev:
Såg att Watz highsidade på andra kvalet och att filmen finns att ladda ned på www.motogp.com... Om man har pröjsat vill säga och det har kanske inte alla gjort (inte jag) Någon som har filmen kanske?
Länk till filmen

Spektakulär vurpa! Det såg ut att han highsidade redan i ingången till böjen. Verkade lite konstigt, men han kanske kom ur en annan böj precis innan.

Edit: Tack för länken. :)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Relapse skrev:
Spektakulär vurpa! Det såg ut att han highsidade redan i ingången till böjen. Verkade lite konstigt, men han kanske kom ur en annan böj precis innan.

Edit: Tack för länken. :)

Du skulle inte kunna spara ner filmen? ;)

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
oFFkeFF skrev:
Du skulle inte kunna spara ner filmen? ;)

Om jag kunde så, men jag vet inte hur man gör det. Här är en bild i alla fall.
En flygande Watz!

Bifogat

• watz-estoril.jpg
    watz-estoril.jpg
    8.7 KB · Visningar: 79

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Relapse skrev:
Om jag kunde så, men jag vet inte hur man gör det. Här är en bild i alla fall.
En flygande Watz!

Om du kör mediaplayer, så kan du ta properties, och se vart filmensnutten ligger, så öppnar du en ny mediaplayer och kopierar in länken där, då får du de vanliga menyerna, och kan ta och spara den? ;)

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
oFFkeFF skrev:
Om du kör mediaplayer, så kan du ta properties, och se vart filmensnutten ligger, så öppnar du en ny mediaplayer och kopierar in länken där, då får du de vanliga menyerna, och kan ta och spara den? ;)

Mja. Filmsnutten visas i flashformat, och jag ser inte att det går att se filmen i annat format som det går med en del andra filmklipp. Så det verkar inte fungera, men jag ska ha ditt tips i åtanke för andra filmer som man kan se med wmp.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring