Ett sätt att hedra alla omkomna

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Hoztic skrev:
2117765 Det kändes som att jag mest blev hånad för min idé :( Kanske dumt av mig att ta upp något viktigt och seriöst här :huvet
Det verkar ju hur som helst vara dumt att jobba förebyggande, så jag får väl börja sälja likkistor med hojlogos på istället :mad:

Nej tänkt inte så! Iden är bra men om man nu vill göra det lite finare som tex ett klistermärke för nån liten krona så vore det mycket bättre...
Sedan att vissa här är lite smått dryga i din tråd och skojjar lite (tror inte de vill vara elaka).

Tillbaka till ämnet nu... Har du fått nått svar från dem eller?
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Hoztic skrev:
2117765 Det kändes som att jag mest blev hånad för min idé :( Kanske dumt av mig att ta upp något viktigt och seriöst här :huvet
Det verkar ju hur som helst vara dumt att jobba förebyggande, så jag får väl börja sälja likkistor med hojlogos på istället :mad:


Skit i smågrabbarna,dom växer väl upp dom med.

Jag tyckte det var en bra ide med skadefonden,dom behöver säkert alla tillskott dom kan få.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Koskela skrev:
2117779 Nej tänkt inte så! Iden är bra men om man nu vill göra det lite finare som tex ett klistermärke för nån liten krona så vore det mycket bättre...
Sedan att vissa här är lite smått dryga i din tråd och skojjar lite (tror inte de vill vara elaka).

Tillbaka till ämnet nu... Har du fått nått svar från dem eller?
Nix, inget svar, men å andra sidan så jobbar dom nog inte nattskift :rolleyes:
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Hoztic skrev:
2117765 Det kändes som att jag mest blev hånad för min idé :( Kanske dumt av mig att ta upp något viktigt och seriöst här :huvet
Det verkar ju hur som helst vara dumt att jobba förebyggande, så jag får väl börja sälja likkistor med hojlogos på istället :mad:



Men, menar du på fullaste allvar att du aldrig fick en liten stickande känsla av att det skulle tas emot på detta viset? Jag menar, allvar, tejp på gaffelbenet för att hedra döda? Ett klistermärke är knappt bättre.

Man kan trycka upp klistermärken som säljs lite halvdyrt för att skapa en fond med pengar till fortkörningsböter, DET köper jag. Det dör femtio hojåkare om året i Sverige, men det dör säkert också någon som har samma jobb som dig, eller samma jacka, varför inte hedra dem?
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Operatörer, förenen eder å ta bort trådeländet!
Just ja, ta gärna bort Ambulans inlägg om hur man gör vi en olycka, och lägg upp en sticky i alla forumdelar att det är totalt riskfritt att köra hoj, å att man ska köra så fort hojen klarar i alla lägen, å alltid alltid alltid köra om i korsningar.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Hoztic skrev:
2117826 Operatörer, förenen eder å ta bort trådeländet!
Just ja, ta gärna bort Ambulans inlägg om hur man gör vi en olycka, och lägg upp en sticky i alla forumdelar att det är totalt riskfritt att köra hoj, å att man ska köra så fort hojen klarar i alla lägen, å alltid alltid alltid köra om i korsningar.


Jisses, på grund av det minst sagt känsliga ämnet har du (mest) fått konstruktiv kritik, och så grinar du som en barnunge. Är du helt distanslös? Första ggn du får kritik?
 
Last edited:

J.R

DET E SÅ ROLIGT O GASA=)
Gick med
29 Jun 2005
Ort
På vägen
Hoj
Suzuki GSXR 750
Hoztic skrev:
2117826 Operatörer, förenen eder å ta bort trådeländet!
Just ja, ta gärna bort Ambulans inlägg om hur man gör vi en olycka, och lägg upp en sticky i alla forumdelar att det är totalt riskfritt att köra hoj, å att man ska köra så fort hojen klarar i alla lägen, å alltid alltid alltid köra om i korsningar.

Skit i alla idioter själv så tycker jag ide´n är bra.... :tummenupp

Men fattar inte varför folk börjar larva sig.....Seriöst här är det en som vill göra en bra sak o alla bara hånar....knivar, brödrostar, mobil? e det någon sådan sida n är inne på eller? :7peta Det är en MC sida det här!!! :fatta!


Jag sätter gärna något märke på min hoj........

O har inga problem med att sätta en svart rand som du gjort, kan vara bra o ta en lite tanke ställare innan man åker ut o kör varje gång.... :tummenupp

Hoppas det går bra med de andra dekalerna!!!!

:)
 

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Ort
Malmö
Hoj
svart sebeärr 600
vbg_snake skrev:
2117577Ett märke skule vara riktigt snyggt.
T ex en motorcykel utformat som ett kors eller något liknande. det skulle jag kunna sätta på min hoj iaf

Du råkar möjligtvis inte vara släkt med Carola?

:tomten
 

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Ort
Huddinge
Hoj
Xt660
snabbåka skrev:
2117521 Det var en fin tanke men min högst personliga åsikt är att det hela är störtlöjligt.
När du ändå varit så kreativ så kan du väl designa ett klistermärke som du sedan tjänar pengar på.
Istället för ett varv tejp för att hedra dom döda. :tummenupp

Så sant som det e sagt.
 

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Solna
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Tanken är god, men kan nog förbättras på nåt sätt. :va
Annars kan man ju alltid använda sig av tejpbiten så här:

:7peta :D
 

Bifogat

  • pslek.jpg
    pslek.jpg
    3.5 KB · Visningar: 267

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
henlin skrev:
2117610

Se, det var väl inte så svårt? Ut med er och tejpa nu, redan imorgon kan vi vakna i ett land fyllt av vördnad och eltejp!

Det här är förmodligen forumets fräsigaste och festligaste inlägg. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.


:rofl
 

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Ort
Lund
Hoj
nope...
henlin skrev:
2117610 Jag tycker det var en jättefin idé! :fatta!

Bästa spammet jag någonsin sett!

För övrigt tycker jag att idén att på något sätt visa respekt och vördnad mot de tragiskt omkomna MC-förarna är mycket bra!!!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Idén att visa tanke för dom som förolyckats på mc tycker jag är en bra idé! dock ska kanske modellen utvecklas mer.. typ som råsa bandet fast mer för hojjen
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Cervantes skrev:
2118321 Idén att visa tanke för dom som förolyckats på mc tycker jag är en bra idé! dock ska kanske modellen utvecklas mer.. typ som råsa bandet fast mer för hojjen

Typ för att hedra alla hojåkare med bröstcancer?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Gör som den här killen. Coolare än silvertjep. Gäller bara förare av tyska hojar.

Nästa variant är lämplig för japsförare.
 

Bifogat

  • äce.jpg
    äce.jpg
    38.8 KB · Visningar: 70
  • Ace II.jpg
    Ace II.jpg
    124.8 KB · Visningar: 58
Last edited:

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Ort
Huddinge
Hoj
Xt660
Victor skrev:
2118481 Typ för att hedra alla hojåkare med bröstcancer?

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Själv kör jag med en maj-blomma på sadeln för att hedra alla fattiga barn. Må dom vila i frid..... :död
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top