Ett Schysst hak...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
för alla onsdagsförare att dränka sin sorger under vinterns gång..men även ha som ställe under sommaren (och alla andra årstider:rolleyes: ) att träffas och öla och skratta..och avlasta servern här genom att spamma IRL:D Donken i all ära :yoparty men det kan vara kul med omväxling en fredagkväll.

Sesså..upp med förslag. Jörgen sade något om Hard Rock? Ett ställe där man kan få lite schysst mat, något att dricka i en avslappnad miljö..lagom nära bussar o tbanor etc?

Förslag 1 HARD ROCK CAFÈ

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Edit: Fan va tråkig och trött jag e...jag vill också ha liknande ståhej i Gbg :tummenupp.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Pinky skrev:
2404622 Edit: Fan va tråkig och trött jag e...jag vill också ha liknande ståhej i Gbg :tummenupp.

Skojar du`? Gbg forumet verkar ju ha roligast här..Hbg kanske ligger på samma plats :) Jag vill bo i Gbg..fast då måste onsdagsgänget komma dit också..eh..flytta hit istället ;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nursey skrev:
2404625 Skojar du`? Gbg forumet verkar ju ha roligast här..Hbg kanske ligger på samma plats :) Jag vill bo i Gbg..fast då måste onsdagsgänget komma dit också..eh..flytta hit istället ;)

Göteborgsdelen rockar, är snarare jag som är lat av mig. Du är inte den enda som vill ha upp mig till det där träsket ;). Bättre om du kommer ner istället :tummenupp.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Pinky skrev:
2404633 Göteborgsdelen rockar, är snarare jag som är lat av mig. Du är inte den enda som vill ha upp mig till det där träsket ;). Bättre om du kommer ner istället :tummenupp.

tell ya what..du får bli vår hedersgäst om du kommer upp :) Jag var i Gbg i somras o träffade Mark o Förgöraren :yoparty

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
FAAAN bruttan du är snabb..:tummenupp Kul med initiativ tycker jag.
Ska luska lite i bakfickan och se vad som dyker upp:yoparty

Hardrock....NJA...bra och stort...JA... MEN dyr öl och mat....

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Valrog skrev:
2404645 FAAAN bruttan du är snabb..:tummenupp Kul med initiativ tycker jag.
Ska luska lite i bakfickan och se vad som dyker upp:yoparty

Hardrock....NJA...bra och stort...JA MEN dyr öl och mat....

Kan hålla med där, vi måste bara ha ett stort köfritt ställe men med acceptabel kvalité. Ty det vore ju smutt att välja fredagar efter jobbet.
Men jag ska klura också, de ställen jag gillar är ofta lite för poppis för att hitta bord till alla, eller för små...:va
Men det här ska vi lösa. Eftersom vi har så bra tryck och är ett så stort gäng så tror jag att det blir bra drag bara alla säkert kommer in utan förarrangemang.

/J

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jörgen Karlsson skrev:
2404650 Kan hålla med där, vi måste bara ha ett stort köfritt ställe men med acceptabel kvalité. Ty det vore ju smutt att välja fredagar efter jobbet.
Men jag ska klura också, de ställen jag gillar är ofta lite för poppis för att hitta bord till alla, eller för små...:va
Men det här ska vi lösa. Eftersom vi har så bra tryck och är ett så stort gäng så tror jag att det blir bra drag bara alla säkert kommer in utan förarrangemang.

/J

Alltså jag tycker att det skall vara ett ställe som INTE är "officiella" SH pubar...utan mer laidback..man bara rullar in sedan kan vi har dom pubarna med..men att ha ett ställe som är som baren i "Skål" :D :tungan

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Nursey skrev:
2404974 Alltså jag tycker att det skall vara ett ställe som INTE är "officiella" SH pubar...utan mer laidback..man bara rullar in sedan kan vi har dom pubarna med..men att ha ett ställe som är som baren i "Skål" :D :tungan

Som ett tredje hem?(Hemma, SH & #3)

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Va och provade Krönet i helgen..Ganska ok faktiskt många soffor och ganska trevligt hak.Priserna vet jag inte så mycket om. 22års gräns tror jag så rätt ungt ut därinne.Tyvärr ganska hög musik.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Valrog skrev:
2433215 Va och provade Krönet i helgen..Ganska ok faktiskt många soffor och ganska trevligt hak.Priserna vet jag inte så mycket om. 22års gräns tror jag så rätt ungt ut därinne.Tyvärr ganska hög musik.

Låg ålder? Trodde du sa att du var där? :D
Ganska högt - Farbror måste haft med sig hörapparaturen!
:pannkyss

Några förslag på geografiskt område? mitt i smeten, eller utåt kanterna av stan?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nursey skrev:
2404588 för alla onsdagsförare att dränka sin sorger under vinterns gång..men även ha som ställe under sommaren (och alla andra årstider:rolleyes: ) att träffas och öla och skratta..och avlasta servern här genom att spamma IRL:D Donken i all ära :yoparty men det kan vara kul med omväxling en fredagkväll.

Sesså..upp med förslag. Jörgen sade något om Hard Rock? Ett ställe där man kan få lite schysst mat, något att dricka i en avslappnad miljö..lagom nära bussar o tbanor etc?

Förslag 1 HARD ROCK CAFÈ

:7peta dugger inte puben jag ska leta fram för sista lördagen innan lön SH pub?? :rolleyes:

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Är inte Akkurat hyfsat juste? :va
Wirströms har jag hört ska vara bra. Nån som vet nåt om det stället? :confused:

He he, kul med nya smileys, men jag saknar en som är "layed back", pillar sig i naveln eller myser. Går det att illustrera med en smiley? Den som fixar en ska få en stor :krama En sån smiley skulle alltså passa bra för det "mood" som önskas uppnås på SH-puben om jag tolkar tidigare talare rätt.

:)

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
{Speedgirl} skrev:
2433561 :såjaponken Ta dig halva sträckan o kom hit istället :cpparty

Jag slutar jobba vid 22, borde hinna upp till dig på en dryg timme så vi ses strax efter 23 :tuttar!!

Robban_R1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -95
En liten fråga SpeedGirl. ( bara en fundering )

Bor du i Hjo ( joo som det låter , som du har skrivit)

Jag har mitt företag där.

Ha det bra
//Robban

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Peter80 skrev:
2404658 Vad hände med pubkvällarna på Tivoli?
Jag vet inte men tror att folk tröttnade på varandra. Och ingen av de som nu spammar hängde på Sh då kanske?
Plonkan skrev:
2433556
Wirströms har jag hört ska vara bra. Nån som vet nåt om det stället? :confused:
Det går inte in 30 skojfriska hojåkare där. Sällan-ställan.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...