Ett Schysst hak...

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Hittade en bra lista på nätet http://home.swipnet.se/eurenius_design/sodermalm.htm, bara att välja och vraka (om det nu är Södermalm vi vill röra oss på)! Vi skulle kunna följa listan och gå till ett nytt ställe varje gång?!

Hittade ett ställe som heter Ghetto på Högbergsgatan 64. Har fått himla bra kritik och låter klart mysigt med soffor och fåtöljer i en relax-lounge, typ. :) Ser inte ut att vara nåt direkt budgetställe, men vi kanske kan variera oss? Nån som vill hänga med o utforska? http://www.alltomstockholm.se/Profil.aspx?EntityID=2037012

Kom nu o tänka på Hirschenkeller, det är hyfsad budget-nivå där och de har mycket plats. http://www.hirschenkeller.se/

På Svenska ölfrämjandets sajt finns en lista vi kan välja pub utifrån: http://www.svenskaolframjandet.org/publist/#182

Ja gott folk, det var iaf några uppslag, men det kanske blir för mycket, bättre att nån väljer ett ställe osså går vi dit o testar, eller hur vill ni ha't!? :va

Bestäm er bara så att vi får :fyllisar :banana :öl :rock ;)

:hoppa

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Milla skrev:
2435584 Ohhh så fröken har varit där förr?:tungan

Frivilligt eller fick du smaka på kaveln? :tuttar :D

Hahaha nejdå, man håller sig borta bäst man kan :skrämd

Däremot bad jag Fille att ta med kameran för karaokekvällarna där förut, men jag har inte hört något mer från han sen dess :va :hihi

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
£m£li£ skrev:
2435616 Hahaha nejdå, man håller sig borta bäst man kan :skrämd

Däremot bad jag Fille att ta med kameran för karaokekvällarna där förut, men jag har inte hört något mer från han sen dess :va :hihi

Hehe, det vart väl en barnförjuden film... :tungan :pannkyss

Här kommer en lista på förslag från sötaste Seerdon som kom upp på förslag igår på Lunda:

(Alla förslag även om de ratades eller inte, och ingen rankning, trots siffrorna :) )

1) Karlsson & Co
2) Gamla 66:an (Hornsgatan 66, vet inte vad det heter idag eller om det ens är bra längre)
3) Akkurat
4) Fenix (fast det var det du som sa)
5) Eken bar (I Scandic Slussen)
6) Dubliner Southside
7) Mest
8) Engelen...
9) Thomas ville att det skulle vara på Patricia på söndagar , :tungan (Sorry Thomas, jag var tvungen att pasta in den..:pannkyss )

Karlsson & Co har ju sk "Blåljus-dagar" då alla poliser, brandmän mf samlas där, så de kan ju kanske vara intresserade av oss, dock så har de kanske högre åldersgräns?

Dubliner vore väl nått för dig Nursey? *s*

Man skulle ju kunna kolla av med ägarna till respektive ställe för att se om nån är intresserad av oss? Eller vad säger ni?

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Milla skrev:
2438066 Här kommer en lista på förslag från sötaste Seerdon som kom upp på förslag igår på Lunda:

1) Karlsson & Co
2) Gamla 66:an (Hornsgatan 66, vet inte vad det heter idag eller om det ens är bra längre)
3) Akkurat
4) Fenix (fast det var det du som sa)
5) Eken bar (I Scandic Slussen)
6) Dubliner Southside
7) Mest
8) Engelen...
9) Thomas ville att det skulle vara på Patricia på söndagar , :tungan (Sorry Thomas, jag var tvungen att pasta in den..:pannkyss )

Karlsson & Co har ju sk "Blåljus-dagar" då alla poliser, brandmän mf samlas där, så de kan ju kanske vara intresserade av oss, dock så har de kanske högre åldersgräns?

Man skulle ju kunna kolla av med ägarna till respektive ställe för att se om nån är intresserad av oss? Eller vad säger ni?
Nå, blir det nåt? Finns det nån "party-ansvarig" eller "party-kommité" som tar hand om detta eller ska vi dra ihop ett "fixar-gäng" som ringer runt och hör efter gällande bra priser och åldersgräns? :va
:)

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Nursey skrev:
2542207 Jag fixar mer än gärna..kom igen nu peeps..dags att börja vintermysa och gnälla om hur långt bort sommaren är :p

Bra Nursey! Det var defenitivt dags för ett trådlyft.

Jag tror att man kan ställa upp några önskemål på stället. Jag skriver önskemål för att det är inte säkert att man grejar alla pukter

1. 18 års gräns. Ingen övre gräns helst :rolleyes:
2. Möjligthet till bild och filmvisning.
3. Nära centralstation. Lätt att komma hem för många.

Kommer ni på fler? Fyll på.

För att få lite snurr på det hela, så kan det vara bra med en festkommité som Plonkan tidigare påpekat. Jag kan tänka mig att ingå i den. Tre till fyra pers bör vi nog vara. Övriga frivilliga?

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...