Europatour 2006

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Tjena
Ska köra iväg på en liten sväng neråt i europa nu i veckan, tänkte ta sikte på nürburgring som första anhalt o sen vettefan vart vägen bär, antagligen in i luxemburg sen belgien och frankrike. Jag åker från sverige på onsdag morgon från Malmö,(nästan). Är det någon som ska neråt eller som bara får ett sug att helt plötsligt vill jag oxå köra på ringen är det välkommet att samköra neråt. vet inte var jag stannar på vägen eller om jag stannar på vägen.. har semester så resan är målet.. typ... lite halvflummigt inlägg men wtf..

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Hojboj skrev:
2247610 Tjena
Ska köra iväg på en liten sväng neråt i europa nu i veckan, tänkte ta sikte på nürburgring som första anhalt o sen vettefan vart vägen bär, antagligen in i luxemburg sen belgien och frankrike. Jag åker från sverige på onsdag morgon från Malmö,(nästan). Är det någon som ska neråt eller som bara får ett sug att helt plötsligt vill jag oxå köra på ringen är det välkommet att samköra neråt. vet inte var jag stannar på vägen eller om jag stannar på vägen.. har semester så resan är målet.. typ... lite halvflummigt inlägg men wtf..

ah wtf jag ska ju samma grej typ fast ledig från den 8/8...du får vänta :hihi

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Zenit skrev:
2248021 ah wtf jag ska ju samma grej typ fast ledig från den 8/8...du får vänta :hihi

mja.. fick inte semester i augusti=) blev antingen nu eller inte alls.. har väl kanske förhoppningsvis lite restips åt dig när jag kommer hem igen..=)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Hojboj skrev:
2249550 mja.. fick inte semester i augusti=) blev antingen nu eller inte alls.. har väl kanske förhoppningsvis lite restips åt dig när jag kommer hem igen..=)

låter gött =) have fun

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...