Europe Till Sweden Rock!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....

Jösses, kalla mig fanatisk, men jag ska fanimej dit!!!
Jihaaaaa =)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
mäktigt som satan, men nu drar ju roskilde som fan när meshuggah ska spela.
har ju iofs bara sett europe en gång och meshuggah 15 (världsrekord) så...
krockar swedenrock med nått race chrille?

lowrider, har aldrig vart på swedenrock men håller med dig ändå, Roskilde slår allt.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Thundercat skrev:
För att du är Boråsare. :hihi

Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
OK, SO på den värsta skitbana jag vet eller den bästa festival jag kan tänka mig (eftersom det är kört att se Monsters of Rock i slutet på 80-talet) Inge svårt val i dagsläget.... tror jag....

Eftersom jag är gammal och bekväm så finns inget som lockar mer än SRF. Wacken hade jag tänkt kolla upp om SRF fick dåliga band och Roskilde har aldrig lockat.... Sen jag fick de ekonomiska förutsättningarna för att åka dit.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
OK, SO på den värsta skitbana jag vet eller den bästa festival jag kan tänka mig (eftersom det är kört att se Monsters of Rock i slutet på 80-talet) Inge svårt val i dagsläget.... tror jag....

Eftersom jag är gammal och bekväm så finns inget som lockar mer än SRF. Wacken hade jag tänkt kolla upp om SRF fick dåliga band och Roskilde har aldrig lockat.... Sen jag fick de ekonomiska förutsättningarna för att åka dit.

Jag har aldrig varit mycke för festivaler så för mig är valet lika enkelt. Köper hellre en packe skivor och sprit så jag kan sitta hemma och lyssna....

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
McB skrev:
Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.

Du jobbar och bor i Borås, du är boråsare. :arsele

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chris Ash skrev:
Jag har aldrig varit mycke för festivaler så för mig är valet lika enkelt. Köper hellre en packe skivor och sprit så jag kan sitta hemma och lyssna....

LMAO! :D :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kom igen nu! MC-gäng till SRF!!!!!! Jag såg White Snake och judas sist, men höjdaren var helt klart Angra från brasilien!!!

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
hållundan skrev:
Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....

Min med!! Köpte själv... inte gammal då. I detta sällskap kan man erkänna. Fast plattan håller ju forfarande. Det var inte konstigt att dom slog!!

Ingen spelning för mig dock... Biljettpriset knäcker min ekonomi rakt av. :död

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Flamma77 skrev:
Min med!! Köpte själv... inte gammal då. I detta sällskap kan man erkänna. Fast plattan håller ju forfarande. Det var inte konstigt att dom slog!!

Jihaaaa! Jag var 5 när jag köpte den skivan själv =) För egna pengar... Fan va grymt =) Ja den är helt outstanding...

Blir till att börja skramla nu med. För jag ska dit. Å två veckor innan är det metallica oxå, kors i karamellen, varje lite CSN-slant får gå åt =) Men det är det värt...

:hej

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...