hållundan
Emozione!
Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....
Jösses, kalla mig fanatisk, men jag ska fanimej dit!!!
Jihaaaaa =)
Jösses, kalla mig fanatisk, men jag ska fanimej dit!!!
Jihaaaaa =)
Thundercat skrev:För att du är Boråsare.![]()
Chrille skrev:OK, SO på den värsta skitbana jag vet eller den bästa festival jag kan tänka mig (eftersom det är kört att se Monsters of Rock i slutet på 80-talet) Inge svårt val i dagsläget.... tror jag....
Eftersom jag är gammal och bekväm så finns inget som lockar mer än SRF. Wacken hade jag tänkt kolla upp om SRF fick dåliga band och Roskilde har aldrig lockat.... Sen jag fick de ekonomiska förutsättningarna för att åka dit.
McB skrev:Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.
Chris Ash skrev:Jag har aldrig varit mycke för festivaler så för mig är valet lika enkelt. Köper hellre en packe skivor och sprit så jag kan sitta hemma och lyssna....
Teo skrev:Kom igen nu! MC-gäng till SRF!!!!!! Jag såg White Snake och judas sist, men höjdaren var helt klart Angra från brasilien!!!
McB skrev:Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.
-Lowrider- skrev:Har varit på hultsfred,roskilde och sweden rock några gånger och roskilde knäcker de andra två ihop med häst balle längd...
hållundan skrev:Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....
Flamma77 skrev:Min med!! Köpte själv... inte gammal då. I detta sällskap kan man erkänna. Fast plattan håller ju forfarande. Det var inte konstigt att dom slog!!
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!