Eurosport (poll)

Längtar du tillbaks till det Brittiska Eurosport?

• Antal röstningar
    0

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bj.O.rn skrev:
Äpplet å Sandy ihop på MotoGP vore kanske nåt, dom gör ju ett jämrans bra arbete ihop på många av SM/SO tävlingarna..

/B

Precis vad jag tänkte skrivit. Då är det bett i kommentarerna och ett större engagemang.

Viktigt är också som tidigare tagits upp att vi missar en hel del intervjuer och andra inslag. Tycker det är för jävligt att innehållet i t.ex. Fuchs intressanta reportage bara får en kort och rörig sammanfattning av de svenska kommentatorerna t.ex.

Ett förslag är att jag ser till att befinna mig på plats så att jag kan göra intervjuer åt svenska Eurosport... :crash

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Fördelen med svenska kommentatorer är att dom kan nämna/göra reklam för det som händer inom svensk RR, vilket verkligen behövs. T.ex. inför EM Anderstorp i augusti så nämnde dom det evenemanget och uppmanande folk att åka dit, liksom senare i september så talade dom om B-racet på Sviestad t.ex.

Iofs så reagerade jag negativt när dom startade med svenska kommentatorer i början, men jag tycker att det har blivit bättre allt eftersom, så nu tycker jag fördelarna med nuvarande ordning överväger. Bottennapp finns, men i huvudsak gör dom ett bra jobb.

M.a.o. det är bra som det är.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Macho Woman skrev:
Ett förslag är att jag ser till att befinna mig på plats så att jag kan göra intervjuer åt svenska Eurosport... :crash

Varför inte? Finns väl tillräckligt med samlad kompetens här på SH för att ta över hela E-sports GP bevakning, eller? :brynad

Toby och gänget på Brittiska E-sport är utan tvekan mer underhållande Och jag saknar infon och intervjuerna från Randy men utan våra svenska kommentatorer så skulle skvallret om vad som händer här hemma och om våra egna hjältar försvinna.

Äpplet och Sandy kanske skulla vara något?

hajen5

Litet skrapar nog Helmut
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojen finns bara i fantasin men den är fin - tycker hajen5
Skvaller från den Svenska RR-världen får vi väl här och på andra internetforum ändå?

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
hajen5 skrev:
Skvaller från den Svenska RR-världen får vi väl här och på andra internetforum ändå?

SH i all ära men skillnaden i antal tittare mellan ett internetforum och en TV-sändning är enorm. Dessutom är det så (vilket många här kanske inte tänker på) att det finns en hel del människor i detta land som inte har tillgång till internet regelbundet ännu, medan TV finns i stort sett överallt.

Freddan XRV

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2003
Hoj
YZF R1, HVA TE 310
Ohh dear England !

Har sedan jag skaffade parabol -91 kunna sett Europsort med engelsk kommentering. Har haft parabolen på balkongen till min lägenhet för att jag inte stod ut med de svenska kommmentatorerna.

Det finns ingen som slår Toby , Julian , Randy när det gäller information och inlevelse. Man slipper höra förklaringar på:
Vad är det för skillnad på 2 och 4 takt?
och en massa andra oviktiga frågor som dom tar upp.

I år dog den goa mottagaren och jag var tvingen att utnyttja lägenhetens svenska eurosport. Detta är bara för hemskt.
Jag lider...

Jag har köpt hus och till nästa år så finns det inget val.
Oavsett pris så SKALL jag bara ha in RANDY och grabbarna i huset.

/F

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Freddan XRV skrev:
Har sedan jag skaffade parabol -91 kunna sett Europsort med engelsk kommentering. Har haft parabolen på balkongen till min lägenhet för att jag inte stod ut med de svenska kommmentatorerna.

Det finns ingen som slår Toby , Julian , Randy när det gäller information och inlevelse. Man slipper höra förklaringar på:
Vad är det för skillnad på 2 och 4 takt?
och en massa andra oviktiga frågor som dom tar upp.

I år dog den goa mottagaren och jag var tvingen att utnyttja lägenhetens svenska eurosport. Detta är bara för hemskt.
Jag lider...

Jag har köpt hus och till nästa år så finns det inget val.
Oavsett pris så SKALL jag bara ha in RANDY och grabbarna i huset.

/F

Maila dina åsikter om de svenska MotoGP-kommentatorerna till Eurosports produktionschef.

mjonsson@eurosport.se

:tummenupp

Surgubben

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Tungsak
Man borde kunna välja om man villa ha engelska eller svenska kommentatorer i alla fall för oss som har parabol/Cananaldigital men det gåt tyvärr inte.

FinskaNinjan

Back to 1000cc..
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1 -08
Nyteknik skrev:
Sändning i "flerljud"? Förklara gärna hur man pillar på TV:n för att få in det engelska. :va
Beror ju på hurudan tv du har, men typ nån knapp där det du får fram ljudinställningarna. Där kan man välja Ljud kanaler A,B...Antagligen är B på engelska. Detta funkar för mig ialf. Men då bor jag ju i det högteknoligiska landet finland och inte i ett U land som sverige :tungan

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
FinskaNinjan skrev:
Beror ju på hurudan tv du har, men typ nån knapp där det du får fram ljudinställningarna. Där kan man välja Ljud kanaler A,B...Antagligen är B på engelska. Detta funkar för mig ialf. Men då bor jag ju i det högteknoligiska landet finland och inte i ett U land som sverige :tungan
här i sverige(om man har kanal digital) trycker man bara på + knappen och väljer engelsk sändning...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...