Eurosport Svenska kommentatorer

Hur är Kent och Peter?

• Antal röstningar
    0

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Tänkte höra vad den breda allmänheten tycker om kommentatorerna Kent Wyrén och Peter Dahlbom på Eurosports GP-sändningar!
Min egen uppfattning är helt klar - vad tycker ni?

Hoppas inte dom berörda tar illa upp. Blir resultatet bra kan dom ju bara gotta sig, om inte så lägg gärna till konstruktiv kritik så kanske det blir bättre.

Bra eller anus?

Last edited:
Jag tycker de är helt ok faktiskt! En som däremot inte är så bra är han som kommenterar motorcross...

.

Lurch skrev:
Jag tycker de är helt ok faktiskt! En som däremot inte är så bra är han som kommenterar motorcross...
.

Haha! Torleif Hansen, great guy!

Angående Kent och Peter, så tycker jag att dom är helt ok, kanske lite väl många felsägningar, men men...

Tog översta, visst dom säger fel då och då men dom säger inte att dom är bäst utan gör sitt bästa med lite humor i det hela. Det enda man kan klaga på att dom läser på faktan bättre och är mer förberadande innan racen. Annars tycker jag att dom flyter på bra.

Macho Woman skrev:
Men åh, vilken gammal diskussion. Dessutom ligger den i fel forumsdel.
Jaså den är gammal? Har inte iof inte sökt men jag har inte sett den förut.
Lessen om den hamnade i fel forum, moderator får gärna flytta om så är fallet!

Golddigger skrev:
Jaså den är gammal? Har inte iof inte sökt men jag har inte sett den förut.
Lessen om den hamnade i fel forum, moderator får gärna flytta om så är fallet!

Det brukar diskuteras varje säsong på Racingforumet.

Macho Woman skrev:
Det brukar diskuteras varje säsong på Racingforumet.
Vad det gäller val av forum tycker jag nog det är hårfint i jämförelse med Racingforumet.

Å det är ju ny säsong nu, eller hur? :tungan

Lurch skrev:

.
men for djavulen, sluta kalla det for motoRcross nan gang :mad:

forresten ar Thorleif skon, bara lite senil av all gammal gaffeloljan :yoparty

Själv tycker jag dom är experter på att avbryta/prata i munnen på varandra. Kanske lätt blir så många kommentatorer emellan men av dessa båda är det ingen som ger sig, två munnar som låter samtidigt långa stunder. Tycker också det är otroligt jobbigt när framför allt Peter ska rätta/"mästra" Kent hela tiden.

Inget favoritpar för mig...

Last edited:
Golddigger skrev:
Själv tycker jag dom är experter på att avbryta/prata i munnen på varandra. Kanske lätt blir så många kommentatorer emellan men av dessa båda är det ingen som ger sig, två munnar som låter samtidigt långa stunder. Tycker också det är otroligt jobbigt när framför allt Kent ska rätta/"mästra" Peter hela tiden.

Håller med om det faktiskt, tror jag iaf - vet inte vilken som är vilken. :tungan
Men om den som "låter äldre" är Kent så håller jag med. :)

hordac skrev:
Håller med om det faktiskt, tror jag iaf - vet inte vilken som är vilken. :tungan
Men om den som "låter äldre" är Kent så håller jag med. :)

Jag tycker att när Kent har någon annan person med sig så funkar det mycket bättre än annars.

Jag vet inte hur många av er som hört de engelska kommentatorerna...? Men då hade ni förstått. Jag kan inte fixa in dem längre och det har nästan totalsabboterat GP tittandet!!!!! Tittar utan ljud! Suck!!! :huvet

Tycker dom är helt okej. Men som tidigare talare nämnde så är det lite jobbigt när den ena (Kent var det va? ) ska "mästra" den andra hela tiden. Fast å andra sidan är det ju bra att man får rätt information, så visst ska han rätta Peter om det blir helt galet.

Golddigger skrev:
Själv tycker jag dom är experter på att avbryta/prata i munnen på varandra. Kanske lätt blir så många kommentatorer emellan men av dessa båda är det ingen som ger sig, två munnar som låter samtidigt långa stunder. Tycker också det är otroligt jobbigt när framför allt Kent ska rätta/"mästra" Peter hela tiden.

Jag kan inte annat än att hålla med dig!
Fast jag trodde att det var Peter som ALLTID rättar (småpetar) i Kents kommentarer. Säjer Kent att det är 16 grader i luften så måste Peter lägga in att "jag tror det har stigit till 18 nu". Man har svårt att tro att det är vuxna människor. De kunde lika gärna ha varit 10 år.
PS. Är det nån som vet vad de två har kört för MC-klass? De pratar iallafall som de kört nåt nån gång.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back