LORD HUMUNGUS
RIDERS DOD
powermeet börjar idag !
sugen? Har du varit där förut? Är inte sporthojs åkare hatade bland raggare
Åka hofors på lördag annars.
Hoppsa ni får se lite men bland raggarna så e de mer vanligt med har du tur Mange så kanske du kan nån sugen fjortis .
Hoppas ni har kul iaf
/ Dennis
så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar
så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar
Tråkigt det som hände igår, och du fick tydligen en skitavslutning till råga på allt. Räckte mer än väl det som va.
Kul att åke med er, ses
Du får göra som jag och Ratt1a, sikta in dig på Amerikanskt så slipper du konstapeln
MANGE !!!!!!! Tjejkörning på Rörken 12/7
fram till kl 14:00 idag
Nästa helg är det ju NM och SM i Roadracing på Gelleråsen. Det skall besökas, antingen med eller utan hoj. Blir det hoj & någon av er ska ner så vore det kul att samåka.
// Ullis
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |