Expressen: Vansinnigt roligt gjort!!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Tycker han borde nytjat situationen. Nu är han ju kändis. Han borde skaffa en nalle -tröjja. Många brudar gillar ju Phu.

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Jag hade blivit mycket mer arg om jag gick dit i min fina Phutröja och fotografen byter ut den mot nazistpropaganda :)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tycker att fotografen gick en bra bit över gränsen. Killen verkar inte vara någon raketforskare men en vuxen och förståndig människa ska inte förvärra hans eventuellt redan dåliga självförtroende genom att göra sig lustig över honom. Vi har det samhälle vi förtjänar med vuxna som tänker kortare än näsan räcker.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Dags att göra sin moraliskt högstående stämma hörd :kocko :va

Skämt å sido, vissa av er har varit inne på gränslandet av den egentliga problemställningen. Jag antar att den verkliga anledningen till varför den stackars raggarvalpen inte fick ha sin HB tröja var tvåfaldig. Dels så är klassfotgrafen en ensikld näringsidkare och fotografiet är hans enskilda egendom vartill han äger alla rättigheter. Läs upphovsrättslagen den som inte tror mig. Han kan retuchera in en mustach utan några som hellst problem på alla tjejer och ändå komma undan med det, problemet då blir att han inte kommer att få sålt något och här är pudelns kärna visavi fotografen, han ska sälja ni sig som fotograf till andra skolor - då ser en bild på raggarvalpens HB tröja inte så lyckad ut.
Det andra problemet är konkurrensutsättningen av våra kommunala skolor. Det krävs så lite för att märka en skola som problem skola, eller en skola för den och den sortens mäniskor. Detta vill varje rektor undvika i möjligaste mån.

Det är alltså marknadskrafternas fel och inte den sk. sossebeskyddarmentaliteten som några varit inne på.

Sen tycker jag att det var fel att retuchera in nalle puh, det hade varit bättre att lämna tröjan helvit.

gladh

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Vi svenskar är ju rasister så fort vi säger att vi älskar vårt land...

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
cool_adde skrev:
Vi svenskar är ju rasister så fort vi säger att vi älskar vårt land...

Vilka är VI svenskar?
Vilka tillhör VÅRT land?
Kan man älska sitt land utan att älska en viktig och stor del av landet, nämligen de som befolkar landet?

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
$noop skrev:
Haha...fan vad taskigt!
Fan vad kul att vara skolfotograf, tänk att sitta och retuschera bort folks kläder och liknande, tråkigt paff man skulle bli om man såg sig i skolkatalogen med klänning och en lång penis hängande till golvet :rofl

Men tänk hur många brudar man skulle få när katalogen kom ut.. :tuttar :tuttar :tuttar

(Välutrustad som bejakar sin kvinnliga sida)

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det skulle inte förvåna mig ett dugg om fotografen påpekade att han inte kunde ha tröjan på kortet och grabben var uppkäftig nog för att i fotografens ögon behöva få sig en konfrontation med verkligheten.
Bara spekulation förstås, och ingen verkar på aftonbladet ha brytt sig om mer än grabbens version av det hela.
Coolt gjort. Nalle Puh äger.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Sydstatsflaggan har ju fått lite av en ny innebörd. Men det är klart det finns folk som kan ta illa upp även om det står raggare på tröjan. Absolut hembränt tröjan ser jag däremot inget fel med.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...