Extra plats till Jylland finnes!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
Hepp!

Då min teamkollega ej kommer att köra i Denmark p.g.a ett knä som inte är i nyskickprecis så står teamet helt plötsligt med en extra färjebiljett samt en extra mc-plats till Jyllandsring. Färjetiderna är kl. 19.00 fredag samt åter kl. 23.55 Söndag (hytt är bokad vid hemfärden). Som det ser ut i nuläget kommer jag att sova i släpet (värme finnes) men det finns ev. möjlighet att hyra en stuga i anslutning till banan om man vill (i så fall kan vi titta på det inför lördagsnatten). Vi kommer förmodligen att stå i anslutning till RR-proffsen Martin och Jalle i depån om de kan hålla en plats (det borde inte vara några problem för en så hård kille som Jalle :D )

Jag erbjuder nu den plats i teamet som finns över om det är någon som är sugen på att haka på (med eller utan mc). Ett gyllene tilfälle om någon vill efteranmäla sig! :D

Det jag kräver är att du kan vara på plats hemma hos mig i Halmstad med ev. utrustning senast kl. 16.30 på fredag, samt att du lägger ynka 1000:- för transportkostnader (ingår bensin, färjebiljett, hyttplats, sovplats i släpet ...ja rubbet)!!

Verktyg och liknande har jag allt man kan tänka sig att behöva så det behöver du inte släpa med...... Bara bensin samt ev. extradäck till din hoj.

PM:a mig vid intresse.......gärna snarast, helst igår.... :fakta

:squid
 

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
malmö
Hoj
pw50
Jag vill me!!!

men just de..... axeln...... fan..... annars hade jag lätt hängt me så kunde vi turas om på värmarna :crash :tummenupp
 

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hovås
Hoj
NADA!
BrInK skrev:
Jag vill me!!!

men just de..... axeln...... fan..... annars hade jag lätt hängt me så kunde vi turas om på värmarna :crash :tummenupp

Häng med utan hoj då?
Det är lugnt, ta med dig något madrassliknande, sovgrejer och hoppa in som posermekaniker i teamet. Plats finns det serru!

Alltid ballare desto fler man är.......

vi kan alltid ha det lite mysigt ju..... :whip
 

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
malmö
Hoj
pw50
XENOMORF skrev:
Häng med utan hoj då?
Det är lugnt, ta med dig något madrassliknande, sovgrejer och hoppa in som posermekaniker i teamet. Plats finns det serru!

Alltid ballare desto fler man är.......

vi kan alltid ha det lite mysigt ju..... :whip

GRRRRR :kär :slicka

nä men jag hade blivit helt knäckt av att stå och ntitta på när dom andra kör...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top