Renå skrev:2213510Hej!
Skall köpa en extrahjälm att ha till passagerare. Alternativen är en helt ny eller lätt begagnad. Någon som har tips??
Vad bör man köpa för storlek? Jag själv har största storlek.
Skall köpa en extrahjälm att ha till passagerare. Alternativen är en helt ny eller lätt begagnad. Någon som har tips??
Har du missat helt passformsbiten när det gäller hjälmar?Renå skrev:2213510Hej!
Hårn1 skrev:2213630medium kanske
eller small
eller varför inte large
Renå skrev:2213616Kanske skrev lite konstigt, men hur stort huvud har dom flesta? Det är ju inte samma person som skall åka alltid, då hade jag givetvis köpt en med perfekt passform till den.
Tips om bra hjälm till bra pris?
Exakt vad är det du missat?!Renå skrev:2213616Kanske skrev lite konstigt, men hur stort huvud har dom flesta? Det är ju inte samma person som skall åka alltid, då hade jag givetvis köpt en med perfekt passform till den.
Hur långt är ett snöre?Renå skrev:2213616Kanske skrev lite konstigt, men hur stort huvud har dom flesta? Det är ju inte samma person som skall åka alltid, då hade jag givetvis köpt en med perfekt passform till den.
Frågan är väl vem som är intelligent?Renå skrev:2213665Märks att det inte är så intelligent folk här, verkar så iaf. Det räcker med spydigheter.
Fortf inte någon som kan tipsa om vettig hjälm till vettigt pris......och ni som inte förstår så menar jag MÄRKE OCH MODELL.
Renå skrev:2213665Märks att det inte är så intelligent folk här, verkar så iaf. Det räcker med spydigheter.
du e ju här
tobbeviking skrev:Sur? Nja, bara rädd om mina kära och mina vänner.//Tobbe
Ingen pajkastning, ville bara tala om att det inte var ngt syrligt från mitt håll.freddexwing skrev:2213812Vet inte om det var ett svar till mig eller?
Brukar bestycka min passagerare med:
Shoei RXR, daiense Eddie Lawson, dainese safetywest, A-Starshandskar och GP-Tech stövlar. Det är en fullgod x-utr för att åka på hojdate. Checkade krukan som var en "S"? måste varit den innan som var en "M".
Så jag ändrar mig, jag tycker att en S är kalas att ha i en extra hjälm.
/Fredde
p.s Frågade min flickvän hon sa att den satt som en smäck!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|