Med andra ord är det bara att handla ett 50w-kit på vvme så får jag inget felmeddelande?
det ska du kanske inte ta för givet.
men det kan vara värt att prova.
sälj skiten på blocket till nån annan om det inte funkar
Med andra ord är det bara att handla ett 50w-kit på vvme så får jag inget felmeddelande?
det ska du kanske inte ta för givet.
men det kan vara värt att prova.
sälj skiten på blocket till nån annan om det inte funkar
Men vilket kit ska jag handla från vvme? Har lampa 9005 original.
Borde väl bli en sån här:
http://www.vvme.com/12v-5055w-9005hb3-hid-conversion-kit-p-95.html?cPath=44_45_30
Hur lång leveranstid är det från vvme, och hur mycket tillkommer på priset på sidan?
Nicke skrev:Kan nån förklara för en newbie vad det skulle innebära för mig. Jag har en BMW X3 från 2007 med halogen men skulle kunna tänka mig xenon om det blir "som köpes". Dvs. ingen risk för varningslampor och meck med garanti. Kan man få en kort beskrivning eller länkar på FAQ tack
Klyrre skrev:Är intresserad ja oxå då ja inte vetat om denna sida innan... Har en gammal 245a som vinterhäck så antar att ett kit för H4 skulle sitta som ett smäck? Sen e frågan om man ska ha bixenon eller nöja sej me halogen på halvljuset...
det blir aldrig "som köpes" då du inte har nån nivåsensor till halogenlysena som du har på originalmonterad xenon. (där är anledningen till att det är olagligt)
av-och-påslag av xenon är det som dödar dem. jag hade valt en lampa där man "bara" ändrar om skärmen istället för att tända/släcka hela tiden.
korrekt. bra förtydligande.
men IOM att Nicke hade halogen så antog jag att han hade det på både hel och halv.
tog kanske en vecka för mej att få grejjerna.
enda som tillkom var frakten. har för mej det var 20$ men du får kika på hemsidan.
det blir aldrig "som köpes" då du inte har nån nivåsensor till halogenlysena som du har på originalmonterad xenon. (där är anledningen till att det är olagligt)
nån FAQ har jag inte. jag vet egentligen inte heller när man behöver CAN-bus canceller då jag inte råkat ut för det själv. vad för beskrivning är du ute efter?
av-och-påslag av xenon är det som dödar dem. jag hade valt en lampa där man "bara" ändrar om skärmen istället för att tända/släcka hela tiden.
Nu har jag kollat. Hmmm, hoppar nog över det men på en äldre bil hade jag kunnat tänka mig det.
Relay harness. Vad i hela världen är det? Är det nåt man ska ha om man konverterar extraljus eller?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|