Jag skrev detta;
Hej!
Då ni inte har svarat på mitt mail angående order 169080 den 3/9 så åberopar jag till reklamation, kund-nöjd-garanti alternativt ångerrätten.
Jag har fått fel leverans av kabelhärvan samt att ljusrampen inte levererar angiven effekt (10A @ 13.98V = 139W).
Kommentar gällande informationen ovan önskas.
Vilken adress ska jag skicka rampen till och vilken referens ska användas?
MVH
Och fick detta svar;
hejsan per.
Vi har dessvärre inte fått något mail från dig.
Om du ångrar ditt köp så skickar du den tillbaka till oss och som kund står man själv för returfrakten. Rekomenderar spårbart paket (vi står ej för borttappade paket).
du hittar all info och adress här:
https://ljusakuten.se/kundtjanst/kontakta-oss/
skicka med lapp med order nr m.m i lådan. Och vi går igenom din återsända order så allt i är sin ordning och inget skadat, repat, fattas m.m.
Sen återbetalar / makulerar fakturan vi inom 5 arbetsdagar.
ha en fortsatt bra kväll och helg.