Färdigåkt för i år, en aningens ofrivilligt..

Panzerfaust

Take Care & Control
Gick med
22 Sep 2009
Hoj
03 Ducati Monster 1000cc
Jaha, då har man inte bara fått slutet av säsongen förstörd, även vinterns projekt är spolierade. Frontalkrockade med en bil som vänstersvängde med skygglapparna på, hojen fett skrotat, liksom hjälmen...jävligt surt, tur som fan att jag inte hann klicka iväg en order på nya svingen iaf...Jag hade ju såklart tur som inte är skadad, iaf inte synligt. lyckades flyga snett över bilen och missa vindrutan iom att klåparen kom in så snett. Vi lever fan farligt gossar och töser :mad:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det är bara materiella ting. Det viktiga är ju att du klarade dig.

Tyborn

Död åt alla tomtar
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Honda CB1000R Husaberg fs 570 H-D Sportster Yamaha Wr450 "kawa 450 stulen"
Tur i oturen!!!
och som sagt materiella ting går att ersätta:tummenupp

Panzerfaust

Take Care & Control
Gick med
22 Sep 2009
Hoj
03 Ducati Monster 1000cc
Ja visst fan är det tur, även om det först kommer sjunka in imorgon bitti. Just nu är det död och pina...jag har glatt mig som fan för Monstret som skulle byggas om skruv för skruv...Tur att han inte rätade upp biljäveln, då hade det blivit lite värre. Såg till att ta dit snuten bums så jag fick blåsa samt att en jävligt sjysst bärgare fotade eländet och märkena på bilen, träffade fan nästan hans högra blinkers...
Fy fan, en buss..och du lever?

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Trist, ja ha me ombyggnadsplaner för vintern förstår att det känns surt. Kanske köpa likadan hoj o bygga om ifall du få ut pengar för den krashade?

Panzerfaust

Take Care & Control
Gick med
22 Sep 2009
Hoj
03 Ducati Monster 1000cc
Trist, ja ha me ombyggnadsplaner för vintern förstår att det känns surt. Kanske köpa likadan hoj o bygga om ifall du få ut pengar för den krashade?

Ja, det värsta är att 900 Dark inte växer på trän direkt..de kostar fan skjortan och har gått en miljon mil, har fler stenskott än en asteroid och är dåligt efterhållna..den här var fan mint.
Men visst, jag ska ha min drömhoj, banne mig...

Rootofevil

Guru
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
BMW S1000RR
Ja, det värsta är att 900 Dark inte växer på trän direkt..de kostar fan skjortan och har gått en miljon mil, har fler stenskott än en asteroid och är dåligt efterhållna..den här var fan mint.
Men visst, jag ska ha min drömhoj, banne mig...

Fel fokus! Vad glad att du klarade dig såpass bra ändå och köp en Sie istället, bättre fjädring/bromsar osv och låt inte modellen sätta stopp för dig! :yoparty

Panzerfaust

Take Care & Control
Gick med
22 Sep 2009
Hoj
03 Ducati Monster 1000cc
Fel fokus! Vad glad att du klarade dig såpass bra ändå och köp en Sie istället, bättre fjädring/bromsar osv och låt inte modellen sätta stopp för dig! :yoparty

Jag vet , jag vet..det kommer komma imorgon, just nu är det svårt att inte negga. Sen är jag ju lite kär i Dark-färgen, även på ramen. Jag vet ju att prestandan är lidande på 900:an, men det är lite tveksamt om Volvia kommer betala ut ordentligt så det täcker hojen PLUS alla lyxprylar som jag satt på den, mina sprillans Oberon-speglar blev bara skit tex...

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Fy fan, en buss..och du lever?
Jada, regn och järnvägsövergång med träbeläggning borgade för låg hastighet, lite drygt "moppefart".
Krossad höft och bruten arm var "allt" som gick sönder, delvis sjukskriven i två år.

Rolig anmärkning från chauffören när jag låg framför bussen, "jag trodde jag skulle hinna".
Alla vet ju att en 12,4m buss är jättesmidig att smita i mellan med.

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
ojoj fy fasiken men gott att höra att du är ok! kunde gått riktigt illa.:död

Kalle_kanel

.......
Gick med
3 Jun 2011
Hoj
Triumph Tiger 1050
Gott att du klarade dig från fysiska men!

Om du vill ha ett vinterprojekt kan jag bistå med hoj! ;)
Behöver gås igenom från topp till tå! Kanske kan lugna en rastlös mc-själ.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept