JiMpA skrev:har lärt mig att man lär sig mest av att bara se vad som händer när man trycker på massa saker i PS.. jag kan göra det mesta nu!
Helt rätt och bästa sättet att lära sig.
Vem fan läser manualer
JiMpA skrev:har lärt mig att man lär sig mest av att bara se vad som händer när man trycker på massa saker i PS.. jag kan göra det mesta nu!
Ha kört samma taktik på flickvännen.JiMpA skrev:har lärt mig att man lär sig mest av att bara se vad som händer när man trycker på massa saker.. jag kan göra det mesta nu!
pidda skrev:Hmm... kan du ha den högra rutan under för- och bakgrundsfärg aktiv? Du skall ha den vänstra.
Jag har fått brev!.burner skrev:Inget att vara besviken över, du får hoppas att det håller i sig så länge som möjligt.
Jag har aldrig heller fått något brev men några kompisar har fått det och dom slutade ganska direkt, vem skulle inte gjort det om man fick hot om stämming ?
Prioritering av ACK paket.. hört talas om det?.yonsson skrev:Har du använt bit torrent nån gång eller? En "kompis" till mig med 8mbit kommer bara upp i 50-100 kb/s vilket suger!
Pappa känner en lackerare så jag får det rätt så billigt så det är ingen fara på så vis.yonsson skrev:Tycker blå med vita fälgar eller röd med vita fälgar. Förstår däremot inte varför du ska lägga så mycket pengar på en 125:a.
Vänta lite och lägg pengarna på en större hoj när det blir dags för det. Det är mitt tips i alla fall.
Du råkar inte kunna färgkoden?.yonsson skrev:rött e sött
ducceröd alltså![]()
Jag använde klonstämpeln. La inte ner så mycket tid på det men blir rätt bra endåsolitude skrev:Hur gör jag för att ta bort bakskärm och det så jag får asfalten som bakgrund även där?
Skriv hur ni gör!
Det verkar så enligt http://www.color-rite.com/index.cfmphilsson skrev:Du råkar inte kunna färgkoden?.
Stämmer 7500?-![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X