Färskast.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Baja, Traja, same shit different name ;)

Välkommen! :hej

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
Hej och välkommen!

Skulle inte ni få snö i Dalarna ganska snart? :hihi

Är väl risk för det... Men nu när det ändå ( i mitt tycke ) är för kallt att åka hoj -3 imorse så kan det lika gärna bli riktig vinter= mycket snö! Tror det blir vår fortare om jag kan roa mig med lite vinterbus!

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Hoj
Aprilia RSV4R-10
Är väl risk för det... Men nu när det ändå ( i mitt tycke ) är för kallt att åka hoj -3 imorse så kan det lika gärna bli riktig vinter= mycket snö! Tror det blir vår fortare om jag kan roa mig med lite vinterbus!

-3.Då måste du ju bo i norra delen av dalarna här i södra delen hade vi ju bara -2 imorse..:)..
Välkommen ska du vara med.:tummenupp

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
välkommen.

hmmm, som ny här på sh och därmed inte färgad av vissa människors åsikter och tycke måste jag fråga dig hur du hittills i framförandet av ditt fordon (hojjen alltså) har upplevt mjäll/hjälmbärarproblematiken, då jag 1. antar att du har mer hår än mannen på gatan (en s.k 'average joe') och därmed blir ditt inlägg viktigt, men också pga 2. du är en 'äkta' kvinna och således kan svara på nr. 1.

Hmmm.... på 1 svarar jag: då jag saknar hår har jag upplevt hjälmen som en lättnad. 2 får jag nog bolla tillbaka till dig- är man en "äkta" kvinna om man saknar hårsvall?

Baja, Traja, same shit different name ;)

Du måste ha missat sp3 så du är ursäktad, för den här gången! :) Annars tack för välkomnandet.

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hmmm.... på 1 svarar jag: då jag saknar hår har jag upplevt hjälmen som en lättnad. 2 får jag nog bolla tillbaka till dig- är man en "äkta" kvinna om man saknar hårsvall?

Du måste ha missat sp3 så du är ursäktad, för den här gången! :) Annars tack för välkomnandet.

Nejdå, den har jag inte missat, äger ju en 05:a! (Se garaget)
I know what I'm talking about ;)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
OK. Sorry, har inte lärt mig hålla koll på allt ännu. Snygg hoj, men du gillar den inte?!:)

Jävligt snygg hoj är det :)
Men min rasade efter att jag haft den i 7 veckor så jag är bara lite bitter ;)

Svinkul är den att köra iaf :yoparty

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Hmmm.... på 1 svarar jag: då jag saknar hår har jag upplevt hjälmen som en lättnad. 2 får jag nog bolla tillbaka till dig- är man en "äkta" kvinna om man saknar hårsvall?.

det är populärt att utge sig vara kvinna här och därmed 'ragga' på det andra könet (dvs det starkare könet). många män inklusive pojkar har kommit till insikt om sin egen sexualitet och insett att det egentligen och för att vara ärlig, både mot sig själva och sin direkta omgivning, är gaylords. gaylordandet är väldigt utbrett här, men få vågar öppet erkänna och stå för det.

därav mina frågor.

men återigen tillbaka till fråga 1 (ett): som hårlös, har du ändå märkt av en ökande alt. uppkomsten av en mjällpopulation?

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
det är populärt att utge sig vara kvinna här och därmed 'ragga' på det andra könet (dvs det starkare könet). många män inklusive pojkar har kommit till insikt om sin egen sexualitet och insett att det egentligen och för att vara ärlig, både mot sig själva och sin direkta omgivning, är gaylords. gaylordandet är väldigt utbrett här, men få vågar öppet erkänna och stå för det.

därav mina frågor.

men återigen tillbaka till fråga 1 (ett): som hårlös, har du ändå märkt av en ökande alt. uppkomsten av en mjällpopulation?

Sist jag kollade var jag fortfarande tjej, men det är ju iofs ett tag sedan... Vad gäller frågan om ev mjällpopulation har jag i dagsläget inga svar att delge dig. Har emellertid beslutat att avsätta så många semesterdagar som krävs för att kunna göra x antal empiriska, statistiskt hållbara vetenskapliga undersökningar så att du kan få svar och förhoppningsvis sedan ro i själen. Nej, du behöver inte tacka mig!

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
Välkommen till dårhuset.. Det är nog ingen här inne som är riktigt klok..

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Sist jag kollade var jag fortfarande tjej, men det är ju iofs ett tag sedan... Vad gäller frågan om ev mjällpopulation har jag i dagsläget inga svar att delge dig. Har emellertid beslutat att avsätta så många semesterdagar som krävs för att kunna göra x antal empiriska, statistiskt hållbara vetenskapliga undersökningar så att du kan få svar och förhoppningsvis sedan ro i själen. Nej, du behöver inte tacka mig!

mjaa, å ena sidan skulle jag kunna tacka dig, å andra sidan skulle jag inte behöva tacka dig, å tredje sidan skulle jag kunna säga 'tack, det gjorde du bra' fast på ett mer förväntat sätt och å fjärde sidan, skulle jag kunna vidareutveckla den tanken, men jag nöjer mig med att bara säga 'avsätt gärna mer tid så vi får ännu mer statistisk underlag'.

det är för att vi ALLA ska få svar och ro i själen.

KrocketKiller

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2008
Hoj
1997, Yamaha XV750 vill köpa Er6-F

Heeeeej Bella!
Men vart tar den här diskussionen vägen då.....?

Ps, torsdag kväll och inte nått är nerpackat ännu!

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
mjaa, å ena sidan skulle jag kunna tacka dig, å andra sidan skulle jag inte behöva tacka dig, å tredje sidan skulle jag kunna säga 'tack, det gjorde du bra' fast på ett mer förväntat sätt och å fjärde sidan, skulle jag kunna vidareutveckla den tanken, men jag nöjer mig med att bara säga 'avsätt gärna mer tid så vi får ännu mer statistisk underlag'.

det är för att vi ALLA ska få svar och ro i själen.

Puh... va ska en stackars flicka svara på det? Ska göra vad jag kan, å sjuttielfte sidan lovar jag inget bestämt, å sjuttiåttonde tror jag att jag går ut o rockar loss lite istället så å femtifemtonde sidan du får försöka anlita någon annan, å sista sidan är det nog kört. Sorry!

Tack alla för ert välkomnande hit! Extra glad att höra från hojsystrar, om jag får kalla er så...

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Hej,

Till dårhuset får jag väl också säga, men vi har det ganska trevligt här i galenskapen :kiss

/Hanna

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Puh... va ska en stackars flicka svara på det? Ska göra vad jag kan, å sjuttielfte sidan lovar jag inget bestämt, å sjuttiåttonde tror jag att jag går ut o rockar loss lite istället så å femtifemtonde sidan du får försöka anlita någon annan, å sista sidan är det nog kört. Sorry!

Tack alla för ert välkomnande hit! Extra glad att höra från hojsystrar, om jag får kalla er så...

mjaa, jag anar en del uppgivenhet i din text och sinne, men vill muntra upp dig med några väl valda ord av konfucius:

om den ena sidan blir trött, tänk på att du har den andra sidan också.

jag vill att du tar med dig denna helande mening överallt du befinner dig och gör det till din personliga mantra. glöm inte bort att du kan vara dig själv med dig själv om du är du och ingen annan.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!