Prinsessan Leia
Fan vad livet e härligt
Den frågan e väl ganska oviktig, eller hur!RoLLER skrev:Ja svara nu då.... Snygg, singel, ålder, längd, vikt. A, B eller C kupa... (kanske D). Jag väntar!!!
Den frågan e väl ganska oviktig, eller hur!RoLLER skrev:Ja svara nu då.... Snygg, singel, ålder, längd, vikt. A, B eller C kupa... (kanske D). Jag väntar!!!
Hej! Vilken tur för er dotter att hon har så pass föprstående föräldrar när det gäller 2 hjuliga roligheter. Det brukar mest vara hojåkning fram och tillbaka till jobbet från mars till nov, ibland blir det om jag har tur tid över att förlusta mig på vägarna efter jobbet. Hälsa Gubben, hörde av Ghost att han e gamla grannen från Kvarnvägen.Liwa1 skrev:Hej hej
En till på apberget då som min fästman skrev. Det går undan för mig och min R1a.
Vår dotter Leja är oxå en prinsessa som ska få en 4-hjuling så fort det funkar och sen en cross.
Har inte sett dig och din hoj något här omkring, men görar några varvstopp en dag så vet jag vart du finns
Ja det blir väl samling för ngn hoj tur emellanåt, om jag inte måste göra en massa läxor efter jobbet så hänger jag på. Nä självklart inte e det ngt avstånd vi e ju "nästan" grannar. . En hemlis, Sollentuna e inte huvudstadenvågen skrev:Härligt, fler
Väsby är ju nära huvudstaden Sollentuna ju
Hoppas vi ses på vägarna, PM'a om du vill ha nån att åka med
Det verkar inte gå så bra med raggningsteknikenjohanrehn80 skrev:ps RGV´n väcktes till liv idag
Jo men jag e jätte snällTofast4Hjo skrev:Välkommen.
Det finns många på Sporthoj, så singelkillar misströsta inte. var nu snälla mot de blyga killarna annars .
Om jag inte e hälften så snygg då? E jag fortfarande välkommen , jag kör bara med hoj inte med killar bara när det tigger om det Jag e en riktig när jag villPlelle skrev:Välkommen.
Är du hälften så snygg som Jennifer Aniston i Leia munderingen i "Friends" så är du massor välkommen!
Mäkligt att en "tjej tråd" fylls så snabbt med inlägg, beror de på tro?
Måste vara spännande att kommunicera med digSwedie skrev:behöver du svara på allt? typiskt tjejer.. kan aldrig sluta prata. Hur var det? Kvinnor behöver 3000 ord om dagen eller så? män behöver endast svara (ja och nej).
Sen heter du "prinsessan" vilket påminner mig om en biatch i Cali .. men iofs inte ditt fel.. du kanske ÄR en "prinsessa"..
Prinsessan Leia skrev:Om jag inte e hälften så snygg då? E jag fortfarande välkommen , jag kör bara med hoj inte med killar bara när det tigger om det Jag e en riktig när jag vill
Ja visst e det märkligt
Prinsessan Leia skrev:Det verkar inte gå så bra med raggningstekniken
Nja inte direkt faktiskt... jag e bara dryg o irriterande.Prinsessan Leia skrev:Måste vara spännande att kommunicera med dig
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|