Färsking på Sporthoj

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Liwa1 skrev:
Hej hej

En till på apberget då som min fästman skrev. Det går undan för mig och min R1a.

Vår dotter Leja är oxå en prinsessa som ska få en 4-hjuling så fort det funkar och sen en cross.

Har inte sett dig och din hoj något här omkring, men görar några varvstopp en dag så vet jag vart du finns :tummenupp
Hej! Vilken tur för er dotter att hon har så pass föprstående föräldrar när det gäller 2 hjuliga roligheter. Det brukar mest vara hojåkning fram och tillbaka till jobbet från mars till nov, ibland blir det om jag har tur tid över att förlusta mig på vägarna efter jobbet. Hälsa Gubben, :hej hörde av Ghost att han e gamla grannen från Kvarnvägen.

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
vågen skrev:
Härligt, fler :tuttar :tummenupp

Väsby är ju nära huvudstaden Sollentuna ju :tungan

Hoppas vi ses på vägarna, PM'a om du vill ha nån att åka med :kär
Ja det blir väl samling för ngn hoj tur emellanåt, om jag inte måste göra en massa läxor efter jobbet så hänger jag på. Nä självklart inte e det ngt avstånd vi e ju "nästan" grannar. :tummenupp . En hemlis, Sollentuna e inte huvudstaden ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
behöver du svara på allt? typiskt tjejer.. kan aldrig sluta prata. Hur var det? Kvinnor behöver 3000 ord om dagen eller så? män behöver endast svara (ja och nej).

Sen heter du "prinsessan" vilket påminner mig om en biatch i Cali .. :mad: men iofs inte ditt fel.. du kanske ÄR en "prinsessa"..

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Välkommen.

Är du hälften så snygg som Jennifer Aniston i Leia munderingen i "Friends" så är du massor välkommen! :banana

Mäkligt att en "tjej tråd" fylls så snabbt med inlägg, beror de på tro? :lol

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Plelle skrev:
Välkommen.

Är du hälften så snygg som Jennifer Aniston i Leia munderingen i "Friends" så är du massor välkommen! :banana

Mäkligt att en "tjej tråd" fylls så snabbt med inlägg, beror de på tro? :lol
Om jag inte e hälften så snygg då? E jag fortfarande välkommen :7peta , jag kör bara med hoj inte med killar bara när det tigger om det :hihi Jag e en riktig :angel när jag vill :tuttar
Ja visst e det märkligt :tungan

Prinsessan Leia

Fan vad livet e härligt
Gick med
25 May 2004
Hoj
Suzuki GSX750F
Swedie skrev:
behöver du svara på allt? typiskt tjejer.. kan aldrig sluta prata. Hur var det? Kvinnor behöver 3000 ord om dagen eller så? män behöver endast svara (ja och nej).

Sen heter du "prinsessan" vilket påminner mig om en biatch i Cali .. :mad: men iofs inte ditt fel.. du kanske ÄR en "prinsessa"..
Måste vara spännande att kommunicera med dig :tuttar

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Prinsessan Leia skrev:
Om jag inte e hälften så snygg då? E jag fortfarande välkommen :7peta , jag kör bara med hoj inte med killar bara när det tigger om det :hihi Jag e en riktig :angel när jag vill :tuttar
Ja visst e det märkligt :tungan

haha... jag välkommnade dej ju först sen mena jag på att om du nu är hälften så snygg så är du ännu mer välkommen, iaf till mej.. :banana

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
VÄLKOMMEN!! Alltid kul när man "stöter på" fler tjejer som kör hoj!!! :banana

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
Ragga???

:7peta Killarna här inne tycks vara lite svår flörtade, har bara lite tjejer som jag pratar med....eller är killarna bara lite blyga???Eller har jag fel. Välkommen hit iallafall.... :hihi [SIZE=4]VILDING.[/SIZE]
Prinsessan Leia skrev:
Det verkar inte gå så bra med raggningstekniken :fatta! :D

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Väsby rocks :yoparty
Välkommen hit (till SH) :hej

(jag e den som alltid far fram på ett hjul i väsby... :rolleyes: )

.../Yoshi

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tjena, välkommen. Då bor du ju nästan granne med mig oxå (grannkommunen i alla fall...)
Jag kör mkt. norrut så säg till om du vill ta en tur nån gång! :tummenupp

Fan vad orättvist, när jag hittade till forumet var det inte en jävel som brydde sig om hur jag såg ut etc! Kan det bero på min aktningsvärda ålder eller?! :( :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati