Polar'n har Jan Grevens gamla ZX 10, -08 eller -09 tror jag det är, till salu.
Vad är det för skick och utrustning på den samt vad vill han ha för den?
Jag har en R6 -05 till salu på blocket. På med racekåpor och najja efter gällande reglemente så lär den funka hur bra som helst som race-/banhoj. Kan gå ner i pris något vid snabb och smidig affär
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_R6_62880688.htm?ca=15&w=2
Hela idén med att köpa en färdig banhoj är just att den är färdig med kåpor, fotpinnar, fjädring, quickshifter osv osv.. Jag tror att alla fixar att söka på blocket själva
Vad har hänt med alla racehojar för runt 20 papp? Tyckte det kryllade av typ R1, R6, gsxr etc från typ -02 för något år sedan. Kittade med lite dämpning, fotpinnar etc. Dessa verkar totalt som bortblåsta nu.
Skulle tro att hojarna ifrån början på -00-talet har blivit lite hängiga,så de står och hänger i någons garage och kanske inte är körklara eller "värda att sälja". (har en mitt garage, men den rör ju på sig lite då och då)
De tog ett ganska stort steg ner i värde när den nya generationen -07 till -10 kom och sedan har det som sagt inte hänt så mkt, så -07 och upp håller värdet bra enligt devisen skick viktigare än årsmodell om man ändå inte gjort några stora ändringar.
//A
Vad har hänt med alla racehojar för runt 20 papp? Tyckte det kryllade av typ R1, R6, gsxr etc från typ -02 för något år sedan. Kittade med lite dämpning, fotpinnar etc. Dessa verkar totalt som bortblåsta nu.
Ja då sjunker värdet särskilt snabbt, så rätt så
Men E-bay och Spinning Wheel måste ju leva dom med
//A
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|