Få din hoj fotad gratis!

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
Tjenare gott folk!

Kortfattat så söker jag någon som vill få sin mc fotad i Uppsala. Har fotat i 3 år nu men har aldrig fotat någon MC mer seriöst konstigt nog. Har till största del blivit bilar och modeller.

Vill ni se tidigare foton jag tagit så hittar ni dem på min hemsida http://www.mrbech.com/

Eventuella foton kan komma att publiseras på min hemsida (med eller utan reggplåt är helt valfritt).

Mvh
J.Bech

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Tjenare gott folk!

Kortfattat så söker jag någon som vill få sin mc fotad i Uppsala. Har fotat i 3 år nu men har aldrig fotat någon MC mer seriöst konstigt nog. Har till största del blivit bilar och modeller.

Vill ni se tidigare foton jag tagit så hittar ni dem på min hemsida http://www.mrbech.com/

Eventuella foton kan komma att publiseras på min hemsida (med eller utan reggplåt är helt valfritt).

Mvh
J.Bech

Ja förfasen men det är en ratbike som iof står för omlackering så den kanske gör sig på bild till sist:D

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Välkommen Joakim_Bech.

Vill du fotografera hojar så är Rörken ett givet val för dig varje måndag hela sommaren. Det brukar vara en del fotografer där.

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
Välkommen Joakim_Bech.

Vill du fotografera hojar så är Rörken ett givet val för dig varje måndag hela sommaren. Det brukar vara en del fotografer där.

Vilka tider rör det sig om i så fall? Jobbar till 18-19 tiden på vardagar och blir lätt längre ibland.

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Jag kan klart ställa upp om jag får ta del av bilderna:tummenupp
Men tipset är som sagt Rörken, många mc där, nackdelen är väl att det är lite enformig miljö som inte går att styla till som ni fotografer gärna gör.

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
Ja förfasen men det är en ratbike som iof står för omlackering så den kanske gör sig på bild till sist:D

Begreppet ratbike är relativt nytt för mig... råtthoj ? =P. Men låter ju intressant ialf :)

Jag kan klart ställa upp om jag får ta del av bilderna:tummenupp
Men tipset är som sagt Rörken, många mc där, nackdelen är väl att det är lite enformig miljö som inte går att styla till som ni fotografer gärna gör.

Kan nog vara kul att ta lite actionbilder där men tror inte att kreativiteten flödar när man ser omgivningen :). Har själv varit där så vet hur det ser ut..

Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Begreppet ratbike är relativt nytt för mig... råtthoj ? =P. Men låter ju intressant ialf :)
Race moppe är en rått moppe:)
Hur den ser ut kan du se i mitt garage eller vad det heter.
Skall uppdateras med mindre sprickor o lite roligare lack o sedan lite motiv sprut med om orken finns.

Stämmer in med de andra att rörken är ett bra ställe att fota på!

Denny

#79 Rookie600
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
R6-07
fråga

ställer upp om du vill men vart vill du fota i vilken miljö?? ok när har en r6-06

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
ställer upp om du vill men vart vill du fota i vilken miljö?? ok när har en r6-06

Skulle vilja prova fota i ett industriområde.. väldigt varierande miljö. Fotade nya seat leon där.. såg ut såhär..

seatleonFR03.jpg

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Du kan få fota min hoj när den är iordningjord med alla sponsorloggor...
Tyvärr så kommer det nog dröja ca en månad innan det är "klart"

EDIT: Glömde ju hälsa dig välkommen till UaRR :hej

Last edited:

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Jag skulle tro att det finns en massa hojar som gärna blir fotade! Min t.ex. (fast den är inte pimpad det minsta och därmed rätt ointressant...)

Är det vackert väder kan du starta en tråd, kanske är det nån/några som du kan få att dyka upp på någon obskyr plats, på väg till eller ifrån en körning.

Annars är, som andra sagt, Rörken platsen att vara. Rörken ser helt klart annorlunda ut med massor 50-80 hojar och fullt med folk!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Vilka tider rör det sig om i så fall? Jobbar till 18-19 tiden på vardagar och blir lätt längre ibland.
Mellan maj och augusti så körs det på måndagarna från kl:18.00 till senast 22.00. I september så körs det istället på söndagarna från kl:10.00 till 14.00. Det finns med andra ord gott om tid för fotografering av både rörliga som stillastående hojar.

Efter att ha sett på några bilder från din hemsida så är jag mycket nyfiken på att se hur dina hojbilder kommer se ut.

Nedman

Japp!!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki DR 650 Dakar
Det är bara att PM:a om du vill fota min hoj, den är inte pimpad något,,,,, men den är väldigt gul :)

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
Fotar gärna orginal hojjar också.. R1 och Ninja är helklara favvosar ;).

Mellan maj och augusti så körs det på måndagarna från kl:18.00 till senast 22.00. I september så körs det istället på söndagarna från kl:10.00 till 14.00. Det finns med andra ord gott om tid för fotografering av både rörliga som stillastående hojar.

Efter att ha sett på några bilder från din hemsida så är jag mycket nyfiken på att se hur dina hojbilder kommer se ut.

Kul att höra.. Tror det kommer bli riktigt bra för har redan en hel del ideer. Tror t.o.m att det är lättare att fota en MC än en bil.. En mc kan man ställa nästan vart som helst utan större svårigheter. En bil tar sådan stor plats osv.

Last edited:

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Hej

Du får gärna fota min motorcyckel, kul att se vad du kan göra!
Hör av dig!:tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Min hoj är sprillans ny, men båda ombyggd & omlackad. Ska hämta hem den på söndag. Den skulle behöva få glänsa lite, för den är verkligen annorlunda :)

// Ullis

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...