Få historik om ett nummer

Pangbruden

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Hoj
Yamaha
Markus skrev:
Du pratar om din släkt med främlingar nu, inför publik. Bara så du vet.

Vad tror du jag skriver det här för, sätter hon mig i skiten så tänker jag svara med samma mynt, don´t mess with the devil :mad:

Gixxer-Anders

the story of my life..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-lös
Pangbruden skrev:
Som sagt vet redan nu att kärringen kommer vägra för att hon innerst inne vet att hon har fel och att hon inte ringt så många gånger som hon säger så jag kommer aldrig kunna rentvå mig själv :huvet :mad:

Vem behöver du rentvå dig själv inför då? Din snubbe, tror han på dig eller käringen?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Pangbruden skrev:
Vad tror du jag skriver det här för, sätter hon mig i skiten så tänker jag svara med samma mynt, don´t mess with the devil :mad:

Inget illa ment, men du är rätt dålig på vedergällning. This is it? Lite skvaller i ett forum på en hemsida för motorcyklister?

Pangbruden

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Hoj
Yamaha
Markus skrev:
Inget illa ment, men du är rätt dålig på vedergällning. This is it? Lite skvaller i ett forum på en hemsida för motorcyklister?
Var väl inte meningen kanske att det skulle bli som ett skvaller men då det spekulerades här om det gällde otrohet och dylikt tyckte jag att jag gjorde rätt som ventilerade vad det hela handlade om

Gixxer-Anders

the story of my life..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-lös
Pangbruden skrev:
Snubben står på min sida men övriga släkten verkar tro på svärmor tyvärr

Om dom redan är på hennes sida lär det knappast bli bättre av att du springer runt och viftar med ett papper, tyvärr. Det är trots allt hennes släkt, inte din.
Det bästa är nog om du låter killen sköta snacket med släkten medans du själv håller dig i bakgrunden.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Är väl hon som har något att bevisa? Hon kan ju lätt lägga fram sin lista med alla gånger hon ringt. Varför gör hon inte det?

De som ändå väljer att tro henne, ptja, de är inte riktigt värda att stå på god fot med ändå, eller hur? De skulle bara hitta något annat om de är på det sättet.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Pangbruden skrev:

Eller vad var det Yngvie Malmsten sa när dom bråkade med han på flygplanet.. "You have released the fucking fury" :rofl

Förlåt, men nu har jag också provat att spamma...

Savage

Idiot-Ivar!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
KTM 250 EXC -00 Hayabusa -10
juha01 skrev:
Eller vad var det Yngvie Malmsten sa när dom bråkade med han på flygplanet.. "You have released the fucking fury" :rofl

Förlåt, men nu har jag också provat att spamma...

Var det inte "Unleashed the fucking Fury"? :spammer

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
korvgubbe skrev:

Jovisstfaan. Spelar just som ingen roll för det var inte tufft hur han än sa det... Tänk er yngvie med skinnkappan hotandes en liten flyvärdinna med manen svajandes!!! :hihi :hihi

Savage

Idiot-Ivar!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
KTM 250 EXC -00 Hayabusa -10
juha01 skrev:
Jovisstfaan. Spelar just som ingen roll för det var inte tufft hur han än sa det... Tänk er yngvie med skinnkappan hotandes en liten flyvärdinna med manen svajandes!!! :hihi :hihi

Han är en underbar människa! :yoparty :3freak

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...