Drutten skrev:
Ja, ni kan tänker er hur det känns......
Vad gör jag nu... är det någon som har nå tips på en duktig plåtslagare/lackerare....
Jag kan väl inte va den enda som fått en bula i tanken så vad gör man...
... du e ju inte precis ensam..
En annan har ju gammal hoj vars tank va bulig redan när den tvingade sig på mig...
(fast ja e ju inte mindre rädd (ibland för den) om den för de.. )
Jag fick tillgång till ett cykelrum där jag förvarat min hoj mellan turerna. De är tight som f*n att få in den där. (+att ja e lite klen..) Man följer en husvägg sen ska man in i vinkel vänster genom en vanlig dörr samtidigt som det är en mur på höger sida som gör det ännu trängre. Blinkrarna tar ALLTID i, backspeglarna måste jag fälla in. När halva hojen är in genom dörren måste jag klättra upp på hojen(för att komma in genom dörren), luta hojen så mycket det går åt höger samtidigt som jag fäller upp vänster fotpinne som tar i dörrkarmen..
När man väl tråcklat in den e det två halvmeters trösklar som ska forseras. Lika spännande varje gång..
Jag har också tappat den en gång mot muren vilket resulterade i att det ser ut som nån tagit en tugga av plasten på rumpan..
Saken e ju också den att jag känner både plåtslagare och lackerare genom mitt jobb, så jag skulle nog bara behöva fråga, så skulle ja få hjälp att fixa den.
Men eftersom det är min första säsong med hoj har jag struntat i det
Däremot har jag lämnat framskärmen på lack eftersom den enligt mig hade "fel färg"..
Shit happens! Så e de bara..