Får kinesen som förföljer mig ett straff tror ni? *polisanmäld*

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
NoicE skrev:
ok, ge henne mitt nr så ska jag ta ett snack med henne

Jag vill faktiskt inte ha med henne att göra så skulle hon nu ringa eller höra av sig angående polisanmälan så blir det bara: "See you in cort!"(stavning cuort? :3freak)

750RR

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
maverick_750rr skrev:
Jag vill faktiskt inte ha med henne att göra så skulle hon nu ringa eller höra av sig angående polisanmälan så blir det bara: "See you in cort!"(stavning cuort? :3freak)

750RR

Court, men ändå :tummenupp . "I guess I'll see you in hell" kanske funkat oxå :confused:
/F.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
maverick_750rr skrev:

750RR

jag vet va du ska göra!

RING HENNE MED LEIFI PROGRAMMET!

klappa säften vettu!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Foggy skrev:
Court, men ändå :tummenupp . "I guess I'll see you in hell" kanske funkat oxå :confused:
/F.

Jag vet, men jag tryckte i fel ordning. :rodnar

Jag skall inte till helvetet, inte kineshelvetet iaf :D

Noice: :tummenupp

750RR

Gnällspik

Vertikalt i kurvan
Gick med
27 May 2003
Hoj
929
UrbanTiger skrev:
Nej. Och det är jag glad för :fakta

Okay. Sammalunda. Jag är inte riktigt van vid att främlingar förolämpar mig så där opåkallat.

Jag skulle uppskatta om vi alltså i framtiden kunde ömsesidigt ignorera varandra. Deal?

Gnällspik

Vertikalt i kurvan
Gick med
27 May 2003
Hoj
929
UrbanTiger skrev:
Det tror jag att jag tar och skiter i hörru :rolleyes:

Vad menar du med det? Att du gärna vill bråka och har för avsikt att fortsätta fälla non-sequiteuraktiga förolämpningar ur mungipan närhelst jag syns?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gnällspik skrev:
Vad menar du med det? Att du gärna vill bråka och har för avsikt att fortsätta fälla non-sequiteuraktiga förolämpningar ur mungipan närhelst jag syns?

Vem fan vill se dig? :finger
INGEN HÄR!!!

Häng på ett annat forum. Du är ju endast klumpig av dig med din högaktningsfulla utbildning som gör dig så satans mycket bättre än alla andra här.
Helt seriöst: dra åt helvete.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Håller faktiskt med. Syrran åkte tåg i samma kupé som en kille som nog hade läst lite för mycket. När syrran tog fram en macka så la han näsan i blöt och frågade om man "verkligen får äta smörgåsar i kupén"? Syrran tyckte mest att han var konstig. Sen hade han faktiskt kollat upp med konduktören att det gick bra att "äta sötsaker och drycker m.m." och hade en utläggning om att han minsann nästan visste det.
Den sociala kompetensen hos vissa såna grabbar är låg. De verkar tro att de gör folk en tjänst genom att påpeka självklarheter. Förmågan att förstå ironi brukar vara lite klen också. Egna erfarenheter från högskolan...

maverick_750rr skrev:
Vem fan vill se dig? :finger
INGEN HÄR!!!

Häng på ett annat forum. Du är ju endast klumpig av dig med din högaktningsfulla utbildning som gör dig så satans mycket bättre än alla andra här.
Helt seriöst: dra åt helvete.

Gnällspik

Vertikalt i kurvan
Gick med
27 May 2003
Hoj
929
Sheeeet. Vissa har problem med självkänslan verkar det som.

Skryter jag med min fina utbildning? Hoho, jag har inte ens ett civilingenjörsdiplom. Det lär finnas en hel dröse här inne som är bättre skolade än jag.

Ingen vill läsa mina inlägg? Gud vad bra at Tok-mavve finns här och kan tala för alla. Nästa gång jag undrar vad folk tycker skall jag nog mejla honom direkt istället. Vad skall man tala i ett forum för när det finns såna orakel?

Jag har inga vänner och är socialt inkompetent? Tja, med tanke på att jag inte har något intresse av att stryka nån här medhårs så kan det säkert se ut så.

Men det blir faktiskt litet löjligt när du anklagar mig för saker som jag så lätt kan konstatera att det är fel. Ungefär som om du skulle säga att jag säkert är smällfet eller nåt. Det vore bara löjligt om jag skulle försöka överbevisa dig när jag bara behöver titta i spegeln. Och jag tycker inte ens att det är särskilt intressant vad du tror.

Nej, nu skall jag ta på mig min tankeläsarlasersäkra aluminiumfoliemössa och gå ut och prata högt och entonigt med folk vid busshållplatsen. Adjö.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024