får man efterlikna snuthoj??

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
Bilar som liknar polisbilar finns det ju massvis av, häromkring rullar det 3 st som jag känner till.

Bla en 740 polisbil, står Polisong på den. :tungan Dom andra 2 står det Potatisgris och Poli5 på.

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Jag hade en gammal opel rekord olympia från 62.. Svart-vit med sökarlykta på taket och med texten "Polish" på sidan...

Var inga problem vart man än kom i detta land.. Förutom hemma i Nyköping. Där försökte dom sätta dit mig varenda gång bilen rullade. Det enda som jag "torskade" på var att sökarlyktan inte fick vara funktionell annat än när helljuset var på...

Dark_Messenger

Guest
Jag hade en gammal opel rekord olympia från 62.. Svart-vit med sökarlykta på taket och med texten "Polish" på sidan...

Var inga problem vart man än kom i detta land.. Förutom hemma i Nyköping. Där försökte dom sätta dit mig varenda gång bilen rullade. Det enda som jag "torskade" på var att sökarlyktan inte fick vara funktionell annat än när helljuset var på...

Jo att polisen inte gillar dig var ju inget nytt. :hihi

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Varför söker ni inte polisutbildningen om ni så gärna vill åka polisbil/mc?

handlar väll kanske mer om att de är lite Tabu å de är så jävla kul å göra saker man inte får. folk är ju jäääävla outllaaaawww :hihi

agazza

Grövre än Jwzrd!
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
ingen :(
Du får INTE ha lampor. Förutom då godkända extralysen, det är därför man kan få böter för neonljus under bilar osv, sedan ifall du ska härma en snuthoj räcker det med vit blå i vilket utförande som helst förutom som en orignal snuthoj ser ut.
VIT, BLÅ, neongul. och neongul väst så räcker det för att man ska tro att det är en snut, tror endast det är riktiga snutar som ser skillnad. sen behöver du inte skriva pölis eller poli5 eller vad du nu känner för. Det hinner man inte läsa ändå :p

Fnurre

Fler kurvor åt folket - och oftare!
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02
Kontakta Sig4U i Malmö, 040-851 45. De gör bl.a. foliering av bilar så har nog det som behövs.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Annars kan man ju ha mycket roligt med en bil som det står "Kronofogden" på. Man åker runt i villakvarteren och knackar på här och där. När någon öppnar inleder man en konversation och avslutar det hela med att räcka över lite papper. Kan vara nåt i stil med reklamfoldrar för Röda korset.

Fatta vad grannarna skall snacka efteråt :hihi

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
Annars kan man ju ha mycket roligt med en bil som det står "Kronofogden" på. Man åker runt i villakvarteren och knackar på här och där. När någon öppnar inleder man en konversation och avslutar det hela med att räcka över lite papper. Kan vara nåt i stil med reklamfoldrar för Röda korset.

Fatta vad grannarna skall snacka efteråt :hihi

haha!! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom