Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Wolfen skrev:2450349Vem skämtade![]()
![]()
Menar du att man inte får skjutsa när man är 17 heller?
![]()
Precis
Wolfen skrev:2450349Vem skämtade![]()
![]()
Menar du att man inte får skjutsa när man är 17 heller?
![]()
Bärgren skrev:2450372Precis
Wolfen skrev:2450538Nä nu blir jag ledsenslår skiten ut datorn! Datorns fel alltihop... Men jag tror ändå att det är bra att man inte får skjutsa förns man är 18 så man får lite trafikvett iaf.
![]()
Bärgren skrev:2450553Jag vet inte vad jag tycker då jag inte drabbas av det. Visst kan det vara skönt att skjutsa lagligt men det blir ju en sådan jävla barlast att det blir tråkigt.
Och varför jag inte drabbas trots att jag är 17?
Jag har inga passagerarpinnar![]()
Pr0bz skrev:2450576Fast det är nästan pinsamt att skjussa bruden på en så slö hoj :/
Haha jo, ställ dig jämte en k5 så får du se vem som är slö eller inteWolfen skrev:2450688Tur att min inte är slö då!![]()
Pr0bz skrev:2450693Haha jo, ställ dig jämte en k5 så får du se vem som är slö eller inte![]()
Hehe vem fan orkar köra halvgas^^ Bara Panshisar som gör det julorkan skrev:2449375Halvgas? Gör din NSF bara 90 eller vad menar du?
jag med.. mixom hur stor är risken.. ja kör utan plåt oxo... då tror dom ju att det är en 30 moppe... det är bara mamma som gnäller på att försäkringen inte gäller om ja skjutsar..Fuzzman skrev:2451120jag skjutsar, polisen brukar bara vinka till mig![]()
Wolfen skrev:2450294Okej som jag fattar det, när man är 15 får man skjutsa en person på eu-moppe, när man är 16 får man inte skjutsa en jävel på sin motorcykel och sen helt plötsligt när man är 17 får man skjutsa 3 pers? Låter konstigt tycker då jag![]()
Madrock skrev:2451005Hehe vem fan orkar köra halvgas^^ Bara Panshisar som gör det ju(och dom som inte vågar med fart
) Var ett svar till Lorkan
Förstår fortfarande inte? Jag ligger ofta på halvgas, jag menar, 4an till exempel gör över 100 på max, och det är väl lite att ta i inom tättbebyggt, där funkar 80km/h och halvgas jättebra.
Det kommer du också märka när du har fått kortet.![]()
Pr0bz skrev:2450693Haha jo, ställ dig jämte en k5 så får du se vem som är slö eller inte![]()
mina föräldrar + polarnas föräldrar har jag råkat "lura i" att jag skjutsar lagligtMr EmCom skrev:2451354jag med.. mixom hur stor är risken.. ja kör utan plåt oxo... då tror dom ju att det är en 30 moppe... det är bara mamma som gnäller på att försäkringen inte gäller om ja skjutsar..
Nej man får inte skjutsa på lätt mc när man är 17. 18 år gällerWolfen skrev:2466968Okej nu fattar jag inte riktigt, alltså får man skjutsa när man är 17 eller inte? Seriöst svar snälla! Hehe jag är inte så klipsk![]()
Lundgren skrev:2467055Nej man får inte skjutsa på lätt mc när man är 17. 18 år gäller![]()
!ante skrev:2444351Den här frågan har varit uppe 511tusen gånger nu tror jag! Testa SÖK inann du skriver nästa gång!
Kan tilläga at tjag har skjutsat hur mktsom helst utan at tåka dit!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |