_SuperMot_ skrev:hmm! frågan är ju ifall du skulle väntat tills imorrn lr ifall du bara skulle ta en liten sväng..
'
Inte kört möjligtvis torrvarvat den men inte kört men det är jag det
Var har du köpt det ? vad kostade det ?
_SuperMot_ skrev:hmm! frågan är ju ifall du skulle väntat tills imorrn lr ifall du bara skulle ta en liten sväng..
_SuperMot_ skrev:Någon som vet hur mycket större munstycke man ska ha ifall man byter till ett effekt? har nu 120! Har hört talas om att man ska öka med 10% är det något ni känner till?
Tacksam för svar!
_SuperMot_ skrev:Någon som vet hur mycket större munstycke man ska ha ifall man byter till ett effekt? har nu 120! Har hört talas om att man ska öka med 10% är det något ni känner till?
Tacksam för svar!
Messiah skrev:jag undrar jag hur mycke jag ska gå upp när jag drar dit 190cc, tror det är 135 i nu, kanske 155-160
Fyxim skrev:När jag körde med mitt malossi 180cc med 28mm förgasare kunde jag inte ha över 140, då började den bluddra, ändå när jag testade med HighFlow. Efter satt på 30mm förgasare körde jag med 155. Nu har jag beställt 34mm, tror jag kommer hamna på 155-165 med HighFlow filter.
Kör dessutom med effektsystem (endast dämpare, kröken stryper bara för cylindern), boyesen 2-steg reedventiler och mm..
Messiah skrev:ska prova med 150.
har gianelli system också så det är ju lite trimm
Fyxim skrev:låter klokt, köp 5st mellan 150-160 så kan du vara säker på att något passar om inte din förgasare är för liten som i mitt fall.
_SuperMot_ skrev:Ja som tråden heter så har jag Fått mitt nya Jim Lomas twin System..!
Har inte satt på det än men mer bilder kommer då!
SmackMan skrev:hmmf.. jag har ju 190 munstycke på min mikuni 26mm.... och min e bara utpluggad.. och den bluddrar inte eller nått sådant dumt..
SmackMan skrev:hmmf.. jag har ju 190 munstycke på min mikuni 26mm.... och min e bara utpluggad.. och den bluddrar inte eller nått sådant dumt..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|