Fått tillbaka hojen!

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R 1200 GS, XR600
Balansera veven ??? Det gör man inte, går inte att göra, iaf inte för en-cyl. motorer o motorer m rullagrad storände. Vad snackar ni om egentligen ?
/u

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
ulf_lundin skrev:
Balansera veven ??? Det gör man inte, går inte att göra, iaf inte för en-cyl. motorer o motorer m rullagrad storände. Vad snackar ni om egentligen ?
/u

Han på verkstan sa att han hade balanserat vevaxeln.. inte vet jag vad han gjorde..

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
EBS skrev:
Balansera en vev till en 125a gör en seriös verkstad på en kafferast. Det tar fan inga 5 veckor. :eek:

Som jag skrev så har han inte BÖRJAT än. Han har tydligen varit väldigt upptagen. När han väl börjar lär det gå snabbt ja...

EDIT: Kanske ska tillägga att han jobbar hemma. Alltså inte på ngn seriös verkstad. Iof e väl hans garage en verkstad. Aja, långt tid tar det iaf :mad:

Last edited:

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Såg att du körde till skolan idag. Kallt lr? Imorrgon kör nog jag också. Får se om vi träffas :kulspruta haha

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
ulf_lundin skrev:
/u

Antar att det är injustering av vevhalvorna som menas.

Homsen

Gillar ha kul på 2 hjul
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
cbr 600rr, kawa 500, husa 650
de e klart att det går att balansera en vev, hur hade ni annars tänkt er att få balans i motorn?

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Vastrix skrev:
Såg att du körde till skolan idag. Kallt lr? Imorrgon kör nog jag också. Får se om vi träffas :kulspruta haha

Japp, körde igår.. SVINKALLT!! men man e ju tvungen att köra :D.. jag körde idag osså... såg inte dej

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Mr.Dna skrev:
Har du en nalle "Fuz-hat" skorvkalle?? Såg dig igår i sådan fall..Utan sidokåpor??

Jepp.. en Bruno FuzHat.. körde utan sidokåpor igår.. han inte skruva på dom :p men nu kör jag med kåpor.. Var såg du mej igår?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...