Födelsedagsfest !!

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Haha och för er alla som vill köpa present till Sanna ( ej obligatoriskt jag lovar) så köp nått dyrt ;) Hahaha....
Nej skämt och sido. Men hon önskar sig en ny spis i rostfritt, nu komplett skjutdörrsgarderob i 3m bredd hmmmmm.... va ska jag mer komma på som jag kan slippa köpa till lägenheten?
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Hur många äre som kommer nu då?
Börjar bli nyfiken...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bidrar med ett litet trådlyft som födelsedagspresent. ;)

Kan vem som helst komma, alltså även en skåning? Missar WCX Beach Partyt på grund av bankörning (bättre "bortförklaring" än Madonna i alla fall :hihi) och vet inte riktigt ifall det bara är att dyka upp på Sannis födelsedagsfest? Den känns på något sätt lite mer "privat", för vänner och bekanta, än Beach Partyt gör. :)

Måste antagligen försöka hitta någonstans att bo också - en person på F1 känns lite dyrt - så det är väldigt preliminärt, men för planeringens skull är det ju bra att veta om det bara är att dyka upp eller ej. :tummenupp
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Bidrar med ett litet trådlyft som födelsedagspresent. ;)

Kan vem som helst komma, alltså även en skåning? Missar WCX Beach Partyt på grund av bankörning (bättre "bortförklaring" än Madonna i alla fall :hihi) och vet inte riktigt ifall det bara är att dyka upp på Sannis födelsedagsfest? Den känns på något sätt lite mer "privat", för vänner och bekanta, än Beach Partyt gör. :)

Måste antagligen försöka hitta någonstans att bo också - en person på F1 känns lite dyrt - så det är väldigt preliminärt, men för planeringens skull är det ju bra att veta om det bara är att dyka upp eller ej. :tummenupp



va faen..klart du har nånstans att bo :tummenupp
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX




:garvarsåjaggråterblod

:rofl....shit..det däär misstolkades...gays wash a bike e bara en filial till Pink Ladies 'wash a bike' koncept! Money tror att hon kan locka till sig fler i bikini....än vad jag kan.....
Inga gayfasoner..jag lovar:mattias


Tror nog inte det finns en SH:are som hade nekat dig att slagga över ett par dagar..
Visst hos mig går la för sig....sålänge du inte sänker hårdrocken, försöker :ligga med min downsyndrom-granne som stinker hönsgård, låter bli katalogerna märkta med 'animal fun' i datorn......så e mi casa su casa :D
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Bidrar med ett litet trådlyft som födelsedagspresent. ;)

Kan vem som helst komma, alltså även en skåning? Missar WCX Beach Partyt på grund av bankörning (bättre "bortförklaring" än Madonna i alla fall :hihi) och vet inte riktigt ifall det bara är att dyka upp på Sannis födelsedagsfest? Den känns på något sätt lite mer "privat", för vänner och bekanta, än Beach Partyt gör. :)

Måste antagligen försöka hitta någonstans att bo också - en person på F1 känns lite dyrt - så det är väldigt preliminärt, men för planeringens skull är det ju bra att veta om det bara är att dyka upp eller ej. :tummenupp

Det är bara att komma dit vettu.
Festen är på WCX men är till Sannis stora ära då hon fyller jämnt.:banana:fyllisar
Såg att du fått sängplats med djurporr och hårdrock så kör på det låter ju kalas.:yoparty Bara å njuta när festen är slut.
Vill du sen ha med en present så snacka med Mark eller nån vad de tänkt så löser det sig säkert.
Jag vet att hon/jag vill ha en ny garderob för 13000 men kanske är lite mycket begärt va :D:D:D:D
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tror nog inte det finns en SH:are som hade nekat dig att slagga över ett par dagar..
Visst hos mig går la för sig....sålänge du inte sänker hårdrocken, försöker :ligga med min downsyndrom-granne som stinker hönsgård, låter bli katalogerna märkta med 'animal fun' i datorn......så e mi casa su casa :D

Hårdrock är helt ok! Efter 40 öl kommer jag inte veta var jag är, än mindre veta hur man :ligger med din granne. Och vad gäller dina kataloger på datorn så får du ha dem alla helt för dig själv. :tummenupp

Det är bara att komma dit vettu.
Festen är på WCX men är till Sannis stora ära då hon fyller jämnt.:banana:fyllisar
Såg att du fått sängplats med djurporr och hårdrock så kör på det låter ju kalas.:yoparty Bara å njuta när festen är slut.
Vill du sen ha med en present så snacka med Mark eller nån vad de tänkt så löser det sig säkert.
Jag vet att hon/jag vill ha en ny garderob för 13000 men kanske är lite mycket begärt va :D:D:D:D

Vet inte än säkert om jag fått sovplats, men det verkar ju nästan så. :hihi

Finns väl inga garderober för 13000? Inte på IKEA i alla fall. :näsblod :D

Skickar iväg ett PM till Mark och kollar i alla fall! Sedan är det ju inte helt säkert jag dyker upp, men det lutar ju åt det hållet, eftersom det ju verkar vara ok. :)
 
Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Det är bara att komma dit vettu.
Festen är på WCX men är till Sannis stora ära då hon fyller jämnt.:banana:fyllisar
Såg att du fått sängplats med djurporr och hårdrock så kör på det låter ju kalas.:yoparty Bara å njuta när festen är slut.
Vill du sen ha med en present så snacka med Mark eller nån vad de tänkt så löser det sig säkert.
Jag vet att hon/jag vill ha en ny garderob för 13000 men kanske är lite mycket begärt va :D:D:D:D

Varför måste 'Animal Fun' vara förknippad med porr ?
Det kan handla om valpar som ramlar...eller är sömniga mm.... tvätta hjärnan i klorin gubben :banana
 

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Ort
göteborg
Hoj
cbr 900RR
Bidrar med ett litet trådlyft som födelsedagspresent. ;)

Kan vem som helst komma, alltså även en skåning? Missar WCX Beach Partyt på grund av bankörning (bättre "bortförklaring" än Madonna i alla fall :hihi) och vet inte riktigt ifall det bara är att dyka upp på Sannis födelsedagsfest? Den känns på något sätt lite mer "privat", för vänner och bekanta, än Beach Partyt gör. :)

Måste antagligen försöka hitta någonstans att bo också - en person på F1 känns lite dyrt - så det är väldigt preliminärt, men för planeringens skull är det ju bra att veta om det bara är att dyka upp eller ej. :tummenupp

Klart man får komma. Kör man hoj o vill festa så får man. :) Anledningen till wcx lokalen var ju att många skulle kunna komma o ha kul :yoparty:banana.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Nu är det inte SÅ lång tid kvar :yoparty

För er som aldrig har varit där förut kan jag tipsa om att lägga levern i marinad några dagar innan så den inte blir helt överrumplad och stämplar ut :glömdet
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Klart man får komma. Kör man hoj o vill festa så får man. :) Anledningen till wcx lokalen var ju att många skulle kunna komma o ha kul :yoparty:banana.

Hoj kör jag och hur man festar på WCX har jag glömt bort efter varje fest. :hihi Av någon oförklarlig anledning finns en del minnesluckor ibland. :gnissla

Låter som sagt kul! Men än vet jag inte ifall jag har möjlighet. Det enda jag vet är att man inte får missa Halloween-festen. :) Men vare sig jag dyker upp eller inte så får du ett stort GRATTIS! :tummenupp
 

Håkansson

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Ort
olofström
Hoj
ninja
Såklart man ska va med :yoparty: :banana: :hoppa

1. Sannis & Häggen
2. Kärregård 'n the fittslickers
3. Mark
4. Linda
5. henq
Sex. Paser
7. Tobbe + ett gäng Rackabajkare
8. little L
9. Viggo & Carina
10. Sienna +2
11. Epzter
12. Klubbstugan
13. Blomman
14. Filippa

Tycker inte de fylls på nåt här direkt!:va
Vill ju att de ska va ett jävla hoolabaloo OM nu Fittslickers ska rigga upp för fest...!:musik

//Fittslickers-Ola
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Tycker inte de fylls på nåt här direkt!:va
Vill ju att de ska va ett jävla hoolabaloo OM nu Fittslickers ska rigga upp för fest...!:musik

//Fittslickers-Ola

Tjena gubben!

Håller ni på att öva mkt?

Oroa er inte för antalet. Det är väldigt sällsynt att det står många namn på listan inför en fest.
Det kommer att komma en massa folk som inte står med.

Jag räknar f.ö. med att Fittslicker riggar upp bara för mig :crash

Muuuu
 

Håkansson

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Ort
olofström
Hoj
ninja
Tjena gubben!

Håller ni på att öva mkt?

Oroa er inte för antalet. Det är väldigt sällsynt att det står många namn på listan inför en fest.
Det kommer att komma en massa folk som inte står med.

Jag räknar f.ö. med att Fittslicker riggar upp bara för mig :crash

Muuuu

Öva!? Va e de?:mattias

Vi får la´ hoppas du har rätt.
Snart dags för er o lägga er under våra fötter o lyssna på hård dist!:rock
 

Håkansson

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Ort
olofström
Hoj
ninja
Hur många kommer ni då Ola?

Vi e ju 4 i Fitt-:slicka

Sen de JAG vet är att ca 5-7 personer kommer från blekinge upp.
O de har ordnat med boende över helgen o så.
Men jag hopas ju fler hoppar på tåget, o de tror ja de gör!

Hur ligger vi till nu då Häggen? vi kanske ska ta ett snack över mobilen o styra opp detta!

:argpådato
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Vi e ju 4 i Fitt-:slicka

Sen de JAG vet är att ca 5-7 personer kommer från blekinge upp.
O de har ordnat med boende över helgen o så.
Men jag hopas ju fler hoppar på tåget, o de tror ja de gör!

Hur ligger vi till nu då Häggen? vi kanske ska ta ett snack över mobilen o styra opp detta!

:argpådato

Styr opp att så vi kan supa upp att och lyssna på att.:yoparty:D
Ja bara att ringa. Vi har ju beachparty ikväll vid stugan så.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag dyker nog upp, fast utan bil denna gången, insåg igår att man blir lite lätt sugen på alkohol när man är på WCX :gnissla:rolleyes:
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top