Födelsedagspresent till flickvän?

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Ge henne en till chey i present! Det väntar sig hon nog inte. Det blir liksom som en present för er både, perfekt på 2 årsdagen!
Finns säkert att hyra på www.russiangirls4hire.ra:tuttar :D

Nej men snickra ihop något romantiskt brev och knyt en rosett i ditt eget huvud och ge dig till henne, finns nog inget som kan slå det.
Sen babblar du på i brevet "...det finns inget som jag kan köpa som bevisar hur mycket jag älskar dig...bla bla bla trams trams trams.."

Då får du både ligga och slipper slösa massa kulor som du lika gärna kunde haft till soppa. :tuttar :yoparty

Materiella brudar är inget att ha ändå! :tummenupp

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Jag tror att du kommer att kräkas av allt socker innan du har ätit dig fram till dom riktiga godsakerna, och sånt kan uppfattas fel av tjejen

Jag är godisnarkoman:fakta så det är inga problem :D Men nu sitter jag och funderar på det här med vänskapsringar, jag tror att hon skulle bli jätteglad, så det får nog bli ett par såna :yoparty, även fast jag aldrig haft ring på mig :gnissla känns lite ghey :rolleyes:

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Japanskt och Österrikiskt

Vad gick det lös på?
Försöker ordna ngt liknande men på land..

Strax över 5000kr gick det på med alla övernattning, båtresa, buffé på båten. En del pengar, men det var ju inte så att nån av oss led precis :D

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
:gnissla känns lite ghey :rolleyes:

Det är mycket ghey! :arsele
Ska du ge na ett smycke så finns det väl något snyggt halssmycke med ett hjärta eller så, så kan du fixa en liten bild på dig själv och en på henne och sätta där i, jätteromantiskt och du slipper bära skiten och bli kallad för tveskärt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En heldag på ett ställe hon tycker är trevligt funkar.
Djurpark?
Konsert?
Swingerklubb?
Du har ju hoj, bara att åka.

Eller, ge henne ett strykjärn.
Det tycker dom är roligt, de små liven.

Behåll hjälmen på vid överlämnandet.

wINBLAD

Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Det är mycket ghey! :arsele
Ska du ge na ett smycke så finns det väl något snyggt halssmycke med ett hjärta eller så, så kan du fixa en liten bild på dig själv och en på henne och sätta där i, jätteromantiskt och du slipper bära skiten och bli kallad för tveskärt.

hon har ett halssmycke med ett E på, och ett annat med ett hjärta som man kan öppna, med en bild på mig. Men det får nog bli ett par ringar, känns som om att jag inte bryr mig om att det ser ghey ut, jag vet ju att jag har brud så skitsamma:D Nu ska jag bara hitta ringarna...:gnissla

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ge henne rejält med stryk. Hårt och resolut.
Det kommer hon uppskatta alla andra dagar på året...då hon inte får stryk. Om hon glömmer det är det bara att påminna.
Nämn en annan present om hon har både nytta och nöje av 364 dagar om året?

Last edited:

wINBLAD

Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Ge henne rejält med stryk. Hårt och resolut.
Det kommer hon uppskatta alla andra dagar på året...då hon inte får stryk. Om hon glömmer det är det bara att påminna.
Nämn en annan present om hon har både nytta och nöje av 364 dagar om året?

Tyvärr men jag är inte kvinnomisshandlare:pannkyss

wINBLAD

Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Det blir inte ringar, jag orkar inte ha ring på mig för det är ghey. iaf när man är 17. Hon får ett halssmycke i silver istället :)

och godistrosor ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Där står jag gärna ändå, jag är KAMPKOCK! :yoparty

Disclaimer: Jag vill varna känsliga läsare för att jag kan vara en oseriös person.

outlaw!:yoparty
åhfan, jag som trodde att det var nåt fel på dig:)

Det blir inte ringar, jag orkar inte ha ring på mig för det är ghey. iaf när man är 17. Hon får ett halssmycke i silver istället :)

och godistrosor ;)

toffel!:fatta! ringar (speciellt såna där vars ena halva är rosa och vars andra halva ändrar färg efter humör) är jäävligt manliga:tummenupp

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
"Enorm jättedildo för vågade kvinnor! Finns det större dildos än denna Giant Man Flesh? Vi tror inte det! För riktigt vågade lekar, när lusten är stor och kräver utrustning som håller måttet. Den är inte bara stor, den är styv och hård också, hela tiden. Slaknar aldrig. Nästan 38 cm lång, 8 cm i diameter fyller den vad, eller vem, som helst. Används med försiktighet, glidmedel rekommenderas."

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
dom där på teknik magasinet el vart de nu va..
man kunde gjuta av sin egen :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...