Fölsefest hos sofiiiii !!!!

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Jag måste komma ju, Sofi behöver bara ett par timmar till bakom ratten på bussen innan hon är redo att köra upp:tummenupp Och snäll som jag är så ska jag se till att det blir avverkat ett par stycken på söndagen:krama

här ska inte köras buss nånting..:mad: inte av mig iaf!!!!! Tycker jag gjort de tillräckligt för detta millennium.. Nu är det din tur "stoffe"..vatten till mig, tequila till dig :tummenupp

Det måste väl finnas fler som vill se stoffe köra lite buss va? :tungan

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a
här ska inte köras buss nånting..:mad: inte av mig iaf!!!!! Tycker jag gjort de tillräckligt för detta millennium.. Nu är det din tur "stoffe"..vatten till mig, tequila till dig :tummenupp

Det måste väl finnas fler som vill se stoffe köra lite buss va? :tungan

Vafan menar du med "stoffe":va och buss ska du köra:yoparty Eller så får du hjälpa mig med mitt andra projekt, det e upp till dig:D och sist vi drack tequila så drack jag ju mer än dig:tungan så jag fattar inte vad du gnäller om:pannkyss Och tequila e ju givet även denna gången:fyllisar

Sen kan jag inte tänka mig att någon vill se mig köra buss, allra minst Carro, Vilse och Sofia:krama Med tanke på hur snäll jag har varit:fakta

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Eftersom det säkert inte är någon överraskning för sofi att vi håller på att fixa en present till henne så gör jag det lätt och frågar här vilka som vill vara med och samla ihop pengar :tungan

De som vill veta vad vi håller på att fixa, eller vill vara med och lägga, skicka ett PM till mig.

Sofiiii: det är INTE lönt att du pm:ar, för du kommer inte få veta :tungan

speedi

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2009
Hoj
Suzuki GSXR 1000 -06
Hmmm då kanske man ska hålla sig nykter känns som det blir taxi körande den kvällen :)
eller vad säger du carro? du ska väll ha taxi ditt om inget annat :)

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Last edited:

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:fyllisar Ni som skall till Sofiiiii,. och supa',. Eftersom jag inte dricker nått i kväll så kan jag köra och hämta samt lämna Folk som skall ditt, Men Ni måste höra av er till mej så vi kan komma överens var när hur,.,. :kryckor

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
För er som inte redan vet så har festen hemma hos mig. Ni som inte hittar får ringa. Ni som inte har mitt nummer får ringa nån som har det, så ni i sin tur kan ringa mig. oki :)?

Har sagt runt 19-tiden men kom när ni känner för det.

Mina föräldrar är som sagt hemma så lite städade får vi faktiskt vara. Annars kommer jag aldrig få bjuda hem er igen :D Jag hoppas vi kan stanna hos mig lite längre än vad jag trott från början. Så utgång är inget nödvändigt! Är ju så jävla kallt också :näsblod:näsblod:näsblod.

Vi ses ikväll, pigga & glada. Tequila kan kanske behövas så jag får väck min feber och halsont..sprit är väl bakteriedödande :D?

PUSS & KRAM :krama:krama:krama

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Hörde att det förekom alkohol missbruk på festen?? :huvet

tja lyckas man snälla en 50x20cm stor glasflaska med massa illaluktande sprit i huvudet på linics brud och sedan ha sönder skiten i golvet så hela huset stank av jäger, då är det definitivt alkoholmissbruk *HOST ANTHONY*. :näsblod

... och antar att du är Jimmy? ;)

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...