Bire
Leverstuvning
Det finns ett svenskt forum som är helt suveränt vad gäller datorer & det mesta runt omkring: www.webforum.nu om inte kunskaperna här duger vill säga..
Ja det är väl lika självklart som att datornördarna skickar hit sina sporthojar till sporthoj.com och får dom fixade ?Kan man skicka sin dator dit o dom fixar den?
Fantastiskt jag vill ju ha mitt xp ingen annan skit jag inte förstårJa det är väl lika självklart som att datornördarna skickar hit sina sporthojar till sporthoj.com och får dom fixade ?
Annars har jag Windows 3.11 på diskett någonstans.Fantastiskt jag vill ju ha mitt xp ingen annan skit jag inte förstår
Annars har jag Windows 3.11 på diskett någonstans.
Du det har jag med o win 95 sek edition på bromsbänks datorn. Funkar utmärkt o startar på typ 1 sek.Annars har jag Windows 3.11 på diskett någonstans.
...det var bättre förr!!
#grumpyoldmen
?
Förr fanns modulära laptops där nästan alla komponenter var lätt utbytbara. Hade en Clevo med 10" skärm, ganska biffig fyrkärnig CPU och bra GPU som körde tung batchbearbetning av bildfiler ungefär lika snabbt som samtida desktoppar. Kostade också ungefär som en desktop med samma bestyckning.Jag har mest hårdvaruproblem på min 10 år gamla laptop.
Lösningen är att köpa en ny.
Framework kanske?Förr fanns modulära laptops där nästan alla komponenter var lätt utbytbara. Hade en Clevo med 10" skärm, ganska biffig fyrkärnig CPU och bra GPU som körde tung batchbearbetning av bildfiler ungefär lika snabbt som samtida desktoppar. Kostade också ungefär som en desktop med samma bestyckning.
Funkade utmärkt i många år men chassiet gav till sist upp och sådana fanns då inte längre som reservdel. Batteritid 15-20 minuter om den fick jobba så nätström var nödvändig men den var ändå perfekt att ha med på resor.
Söker då och då efter något liknande men kammar hittills noll...
Underbar sajt, man, får svar på alla slags frågor!sweclockers.com
Bästa datorrelaterade forumet. Stort och experthjälp finns.
Tack för tips men lite för stora och dessutom tunna som det mesta på marknaden nu. Tror inte de skulle må bra av att resa i fotoryggsäck tillsammans med hårda, tunga kameror och objektiv. I en liten, nätt ryggsäck som flygplatspersonal inte bryr sig om att väga.Framework kanske?
Modulär, uppgraderingsbar och kan specas med hyfsad prestanda, tyvärr ingen AMD variant än
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|