För er som gillar extemare kampsport

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
:martialar Dagens TV tips :martialar

Skall tydligen vara ett program på TV 3 i kväll ( 11 FEB) som heter "PRIZE FIGHTERS".

Dokumentär om extremare kampsporter. :yoparty

Börjar KL 22, inte missa

Henken

Guest
Spela in!
Jag måste jobba :(

Edit: 3 Henrik´s av 4 inlägg. :tummenupp

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Nån som vet med om galan i Sverige?
Biljetter, plats etc etc?

Missar ju K-1 galan så kul att se det här istället

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Ultimate Fighting är sjukt, korkat, keff, sepe och allt annat negativt man kan säga.

Så jävla fel är det.

Att 9/10 är kriminella och vuxit upp och tyckt 'sparka nån i huvet är skitkul' gör det bara ännu värre. Bunta ihop och slå ihjäl alla jävla fuckon som tränar kampsport för att få respekt genom att slå på folk.

Blir bara arg av dokumentären och mongona så jag tänker sluta titta nu. :kocko

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
sege skrev:
Ultimate Fighting är sjukt, korkat, keff, sepe och allt annat negativt man kan säga.

Så jävla fel är det.

Att 9/10 är kriminella och vuxit upp och tyckt 'sparka nån i huvet är skitkul' gör det bara ännu värre. Bunta ihop och slå ihjäl alla jävla fuckon som tränar kampsport för att få respekt genom att slå på folk.

Vart all kampsport fel nu? Du överdriver lite kanske.
Jag har varit instruktör för över 30 barn å inte fan är varken deras föräldrar eller dom kriminella.. Inte mina tränare heller för den delen !

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
sege skrev:

Så jävla fel är det.

Att 9/10 är kriminella och vuxit upp och tyckt 'sparka nån i huvet är skitkul' gör

Då e det väll skönt att se dom slå ihjäl varandra?
Jag tycker det är en bra träningsform, skulle däremot aldrig tävla i K-1 alt Ultimate Fighting, men jag tcker dom som vill gärna får hålla på med det

Hornet

Poserpotatis
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
R1 och R6 plus en KTM
sege skrev:

Så jävla fel är det.

Ja det märks att du aldrig har tränat kampsport! Kan bara tala om att den har gort mycket för mig blev jävligt snäl och lungn efter jag börgade träna och nu efter ett antal år så skule jag aldrig klappa till någon ute på stan! :fatta! Och det handlar inte att bra "sparka någon i huvudet" Kriminel nä det har jag aldrig varit

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
snacka om att vissa har fel inställning till kampsport!! jag har länge vart intresserad av det och har nydligen börjat träna thai-boxning och jag är då varken en bråkstake eller kriminell.. tycker helt enkelt att det är jävligt kul och en enormt bra träning.. så bunta ihop alla jävlar med idiotiska fördomar istället och gör nåt med dom istället... :mad:

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
-Lowrider- skrev:
Haha vilket jävla trögt inlägg,,,krävs nog jävla stake att gå upp i den ringen som dessa grabbar gör. Jag skulle inte gjort det.

Stake? Jag tror det räcker med avsaknaden av hjärnceller och vanligt vett. :kocko

Sett massa såna där ultimate fighting filmer hos en kompis som är typ besatt av det. Fattar inte hur man vill se folk slå ihjäl varandra? Mest osmakligt i mina ögon.

Men folk ska väl få hålla på med vad dom vill, vill dom klubba ihjäl varandra så visst, bara svårt att fatta att folk vill se det.

Men kampsport i övrigt är väl helt ok, även om jag inte är så intresserad av det.

Last edited:

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Har två kompisar som tränar ultimate och mycket kam man säga om dom men att dom är normala… näää.
Nu är jag inte helt emot sporten men jag håller med folk om att nått måste fattas om man är berädd att ta i allt vad man orkar då man drar hälen in i bakhuvet på en annan människa.

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
sege skrev:

Så jävla fel är det.

Kan bara hålla med..

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
KOne skrev:
Har två kompisar som tränar ultimate och mycket kam man säga om dom men att dom är normala… näää.
Nu är jag inte helt emot sporten men jag håller med folk om att nått måste fattas om man är berädd att ta i allt vad man orkar då man drar hälen in i bakhuvet på en annan människa.

Håller med dig. Dock så lockar alltid det extrema folk, vare sig det rör sig om kampsport eller nåt annat.
UFC är väl lite väl brutalt kan jag tycka, men det har ändå blivit lite "rumsrenare" på senare tid.

K1 därimot tycker jag e OK.
Kan bli kul att se Tyson, om det nu blir av.
Han hade väl skrivit kontrakt.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...