Rasorblade
Ny medlem
Kolla denna länk och få er en tankeställare...
Varning för vissa bilder
http://www.swedenonline.se/rattfyllerist.asp
Varning för vissa bilder
http://www.swedenonline.se/rattfyllerist.asp
Rasorblade skrev:Kolla denna länk och få er en tankeställare...
Varning för vissa bilder
http://www.swedenonline.se/rattfyllerist.asp
Silwer skrev:hemskt, men i fel forumdel egentligen.
Zana skrev:Det är sant, den borde ligga som sticky i ALLA delar av ALLA forum.
t-rex skrev:Eftersom "WORD!!!" och ryggdunkeri i allmänhet är rätt töntigt så försöker jag undvika det. Men här har du faktiskt helt rätt!
DwD skrev:fan så fruktansvärd sida.
inge kul att läsa en sådan sida när man kör hoj,där risken för att något alvarligt händer en är mycket större än med en bil.
tryck upp den i alla ansikten på idioter som kör fulla, men snälla inte här
Out_Spinner skrev:Om alla ändå kunde tänka först och handla sedan.
jepp bättre att sitta å tänka på riskerna istället för att koncentrera sig på trafikenPacMan skrev:Och varför inte här? Det skadar absolut inte att tänka på riskerna ibland, det kan rädda livet på dej.
DwD skrev:jepp bättre att sitta å tänka på riskerna istället för att koncentrera sig på trafiken
PacMan skrev:Jag anar ett visst mått av ironi i ditt inlägg.
Enligt min mening finns det många här på sporthoj som skulle behöva lite mer respekt för de maskiner de sitter på, och vad som kan hända när det skiter sig. Då skulle vi kanske, bara kanske inte behöva sörja över lika många R.I.P.-trådar i framtiden. Effekterna blir bara högre och högre, men blir genomsnittsföraren bättre och bättre i samma takt...? , jag tror inte det.
Att koncentrera sig på trafiken innebär även att man bedömmer riskerna i de trafiksituationer man hamnar i, eller har jag fel?
PacMan skrev:Jag anar ett visst mått av ironi i ditt inlägg.
Enligt min mening finns det många här på sporthoj som skulle behöva lite mer respekt för de maskiner de sitter på, och vad som kan hända när det skiter sig. Då skulle vi kanske, bara kanske inte behöva sörja över lika många R.I.P.-trådar i framtiden. Effekterna blir bara högre och högre, men blir genomsnittsföraren bättre och bättre i samma takt...? , jag tror inte det.
Att koncentrera sig på trafiken innebär även att man bedömmer riskerna i de trafiksituationer man hamnar i, eller har jag fel?
Silwer skrev:Jo visst skulle folk behöva respekt för sina hojar, men när jag hade mina rd350 hade jag nog inte den respekten, har heller inte vurpat o åkt av så som jag gjorde med dem med nåt annat jag haft senare (ja utom jordfräsarna då).
Så jag vet inte om det bara sitter i effekten det där, det handlar nog mer om att huvvet ska börja fatta att det kan finnas andra än en själv där man far fram.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |