För fort för möte med potatisgris!

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
Möte en snut när min mätare stod på 299 :smasha FY skäms... Nu måste jag ta en öl o varva ner, skall aldrig mer köra fort!
Man kan väl inte åka fast för köra in hojen ? :tungan
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
sven666 skrev:
2358843 äh möte är väl inget.. värre när man kikar i backspegeln och ser dom :näsblod


Hö hö ... har inga backspeglar, så när det går så :cdevil fort vill jag bara se rakt fram å jag behöver inte heller vara orolig att det kommer ikapp nån "ironi"

Hmm .. nä nu tar jag en öl på det här :fyllisar
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
tohlzen skrev:
2361432 Hö hö ... har inga backspeglar, så när det går så :cdevil fort vill jag bara se rakt fram å jag behöver inte heller vara orolig att det kommer ikapp nån "ironi"

Hmm .. nä nu tar jag en öl på det här :fyllisar

äh men din hoj går ju så jävligt så då är det ju ingen sport :tungan svettigare för oss utan fartresurser ;)
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
mötte en glad patrull sist i borås oxo....gled vid viaredsmotet i glada 200 när ja ser en polisbil framför mig...tänkte snabbt som blixten o hoppade upp på bönpalen o satte fötterna på bakre pinnarna o gled om domi ca 130km/h...vilken min speciellt på den kvinnliga "kines"bruden som satt på passagerarsätet...
hahahahahahahaha svinkul....
sedan när dom blåblinkade o stannade nekade jag till allt...
dom hade inte tid med sånna som mig sa dom surt o drog vidare...senare i "stan" stannade dom bilen o gick fram till mig där ja satt o fikade på tant grön o frågade om jag ångrat mig.....:D
BORÅSPOLISEN har fan inget att göra vekar det som....peace out...
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
JonaZ skrev:
2366589 mötte en glad patrull sist i borås oxo....gled vid viaredsmotet i glada 200 när ja ser en polisbil framför mig...tänkte snabbt som blixten o hoppade upp på bönpalen o satte fötterna på bakre pinnarna o gled om domi ca 130km/h...vilken min speciellt på den kvinnliga "kines"bruden som satt på passagerarsätet...
hahahahahahahaha svinkul....
sedan när dom blåblinkade o stannade nekade jag till allt...
dom hade inte tid med sånna som mig sa dom surt o drog vidare...senare i "stan" stannade dom bilen o gick fram till mig där ja satt o fikade på tant grön o frågade om jag ångrat mig.....:D
BORÅSPOLISEN har fan inget att göra vekar det som....peace out...

vilken jävla OuTlAw du är fi fan jonas du är min idol nu :D :D
 

Socrates

Guest
JonaZ skrev:
2366589 mötte en glad patrull sist i borås oxo....gled vid viaredsmotet i glada 200 när ja ser en polisbil framför mig...tänkte snabbt som blixten o hoppade upp på bönpalen o satte fötterna på bakre pinnarna o gled om domi ca 130km/h...vilken min speciellt på den kvinnliga "kines"bruden som satt på passagerarsätet...
hahahahahahahaha svinkul....
sedan när dom blåblinkade o stannade nekade jag till allt...
dom hade inte tid med sånna som mig sa dom surt o drog vidare...senare i "stan" stannade dom bilen o gick fram till mig där ja satt o fikade på tant grön o frågade om jag ångrat mig.....:D
BORÅSPOLISEN har fan inget att göra vekar det som....peace out...

Kanske var därför jag fick en bot idag för att skylten satt i hjulhuset. De kanske kände att de var tvungna att hämnas genom att ge en annan MC-åkare böter :(

Ska jag skicka kontouppgifterna så du kan sätta över pengar till mig? :D
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
det e ju det fräckaste jag kan på en hoj ju.....
socrates: hahahahaha

liten fråga.varför e polisen i borås så jävla griniga jämt..polaren bor där o fått böter 9 gånger för att han inte har regplåt fram på sin bil.....här i gbg har han aldrig fått det...han bodde här innan o fick det aldrig...boråspolisen har inget kul eller...dom bötfäller ju för fan jämt i parti o minut..
 

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
Eftersom min skylthållare jag beställt dröjer segare än segast så kör jag med skylten också i hjulhuset, försöker undvika att möta poliser, när jag hade min Saab 93 SS så blev jag stannad 9 ggr på mindre än 6 mån i Borås!
De undrade var jag skulle, vart jag varit och varför jag skulle!
En gång stannade dem mig när jag låst bilen efter jag jobbat natt och kom hem för att sova, ställde bilen efter att polisen kört efter mig i 3 km... stänger av motorn parkerar på min parkering utanför hyreshuset går ut och då kör polisbilen in på gården mit i natten..
Vill se på körkort osv! Hör i polisbilens komradio min hemadress och att jag äger bilen, att de fan inte har bättre saker för sig!
Det roliga med detta är att vi hade inbrott i källaren bara 30 min senare den kvällen, då 5 förråd blev länsade! Även mina 18" Aero fälgar... men DETTA MISSADE polisen.. Vilka jävla nötter dem är!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top