För lätt att sno hojar..

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Det här är ingen dis, bara en fråga. Brukar du åka runt med en kätting i ryggan?

Precis, det är sjukt tungt! Har gjort det typ en gång aldrig mer. Man får hoppas att det räcker med att min hoj alltid står mellan 10 andra på mc parkeringen mitt i stan. Hemma står den i garage.
Sen är inte min hoj kanske den man snor först för sååå dyr är den ju inte. :)

henrik gasar

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Hoj
Ingen hoj nu
4st stadiga grabbar lyfter vilken hoj som helst. låsen spelar ingen roll!
mega dunder bultsax klipper allt. Om inte värstingarna har en hydral sax

Heffaklumpen

Kör helst ganska långsamt.
Gick med
4 Jun 2003
Hoj
1 tysk liter och några oranga i olika storlekar.
Har blivit av med ett par cyklar själv... Den sista såg jag från 4:e våning, när ungjävlarna sprang iväg med min pärla, som var låst med dubbla lås. Men, det var bara att ställa upp den på 2 st skatebords så var det låsproblemet löst :huvet

Hatar tjuvar

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Har blivit av med ett par cyklar själv... Den sista såg jag från 4:e våning, när ungjävlarna sprang iväg med min pärla, som var låst med dubbla lås. Men, det var bara att ställa upp den på 2 st skatebords så var det låsproblemet löst :huvet

Hatar tjuvar

Fy fan va hemskt! :(
Ungjävlar? Va fan ska dom med en hoj till? Dom lär väl inte få bort låsen ens? Shit va naiv jag är...

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000

Hatar tjuvar

Vilken fantasi tjuvarna hade ändå!! Hehe fan va det måste ha sätt ut? Hojj på två skateboards haha ledsen men när jag läste det spred sig ett fett flin över fejjan :rolleyes:

Men. Jag hatar också tjuvar. Tråkigt att du blivit av med flera!

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Hoj
-01 Honda 929rr
Herregud... Sjukt ose, Måste nog införskaffa ett hopvikbart betongfundament som får plats i cutsen...

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Precis, det är sjukt tungt! Har gjort det typ en gång aldrig mer. Man får hoppas att det räcker med att min hoj alltid står mellan 10 andra på mc parkeringen mitt i stan. Hemma står den i garage.
Sen är inte min hoj kanske den man snor först för sååå dyr är den ju inte. :)

äschdå vad ska dem ha hojjen till liksom impa på dig lär dem inte göra :hej

Heffaklumpen

Kör helst ganska långsamt.
Gick med
4 Jun 2003
Hoj
1 tysk liter och några oranga i olika storlekar.
Vilken fantasi tjuvarna hade ändå!! Hehe fan va det måste ha sätt ut? Hojj på två skateboards haha ledsen men när jag läste det spred sig ett fett flin över fejjan :rolleyes:

Men. Jag hatar också tjuvar. Tråkigt att du blivit av med flera!

Efter den stölden skaffade jag en kedja från ett ankarspel och låste fast cykeln runt em av betongpelarna i garaget.
5 dagar efteråt, låg cykeln ner, och tjuven hade hoppat uppe på den när den låg ner som "tack för hjälpen att jag inte kunde sno din hoj".

Sen flyttade jag från den stan.

_Spawned_

Team Retaliation
Gick med
19 Feb 2008
Hoj
Är på jakt efter en husaberg SM
Tyvärr finns det inte så mkt man kan göra för att förhindra stölder.. tjuvar idag är nog fräck.. räcker att dom har en batteri driven rondell, så skär dom bort alla kättningar.. Ända som jag tror på, är ett ordentligt larm, helst med gps funktion så du kan spåra vars hojjen eller annat fordon är.. Själv skulle jag nog få sitta inne ett tag för mord, om man hittat vem som gjort det..

terje2

Halv7 till halv4!!
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
01 R1
Nått som borde funka, kan ju vara ett immobiliser larm med FET odå menar jag "the mother off all" FET siren...
Kan bli pinsamt om larmet går av misstag, men tror att vi får ha hojen kvar då....Spräcka trummisarna FET!!!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nått som borde funka, kan ju vara ett immobiliser larm med FET odå menar jag "the mother off all" FET siren...
Kan bli pinsamt om larmet går av misstag, men tror att vi får ha hojen kvar då....Spräcka trummisarna FET!!!

tänker direkt på en SAAB ägare som satte in signalhorn i nackstödet, snorungen som snodde bilen anmälde honom för något å fick rätt iom att de inte fanns någon varnings text på bilen.

helt sjukt..

_Spawned_

Team Retaliation
Gick med
19 Feb 2008
Hoj
Är på jakt efter en husaberg SM
tänker direkt på en SAAB ägare som satte in signalhorn i nackstödet, snorungen som snodde bilen anmälde honom för något å fick rätt iom att de inte fanns någon varnings text på bilen.

helt sjukt..

Jag hade gärna tagit den smällen ändå.. för pojkstackarn lär ju ha fått duktigt ont i öronen ett tag :rolleyes:

Micha

No one fights the naked guy
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
KTM 560smr -06
hahahahaha! vilket klockrent larm!
kan ju motera en sån där "loktuta" som ett par jänkare har gjort på deras bil. åker runt och skrämmer skiten ur folk. där snackar vi db som ingen kan vara brevid en längre tid :p

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
Efter den stölden skaffade jag en kedja från ett ankarspel och låste fast cykeln runt em av betongpelarna i garaget.
5 dagar efteråt, låg cykeln ner, och tjuven hade hoppat uppe på den när den låg ner som "tack för hjälpen att jag inte kunde sno din hoj".

Sen flyttade jag från den stan.

Jaa mot skadegörelse hjälper få lås..
Vilka jävla nötter det finns, jag slutar aldrig att förvånas!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...