MrWahlstrom
Medlem
Hallå. Håller nu på och avslutar min körkortsutbildning, och kommer väl ha det snart här. Nu sitter jag ju och drömmer en del inför sommaren som komma skall , och kollat en hel del på forum, här och på många andra ställen. Jag måste säga att jag har fått mycket inspiration från denna sida .
Så till frågan. Jag har börjat kolla på en Ducati Monster 620ie. Gillar den stark för sitt kompakta utseende och för ljudet. Har läst mig till att det ska va en bra nybörjarhoj, men så till problemet. Jag är 194 cm lång..
Är jag för lång för en sådan hoj, finns de olika höjder på monsters?
Tips angående andra hojar är inte riktigt aktuellt eftersom ekonomi bara tillåter inköp av en monster + försökringen av den(försökringen sätter stopp för de mesta andra)
Tacksam för svar!
Så till frågan. Jag har börjat kolla på en Ducati Monster 620ie. Gillar den stark för sitt kompakta utseende och för ljudet. Har läst mig till att det ska va en bra nybörjarhoj, men så till problemet. Jag är 194 cm lång..
Är jag för lång för en sådan hoj, finns de olika höjder på monsters?
Tips angående andra hojar är inte riktigt aktuellt eftersom ekonomi bara tillåter inköp av en monster + försökringen av den(försökringen sätter stopp för de mesta andra)
Tacksam för svar!