För- nackdelar med NSR -98

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
ollee skrev:
2087421 sluta snacka skit, klart föraren är det viktigaste!...kom så tar vi ett varv istället!
Vadå sluta snacka skit? Du skrev ju själv att föraren är det viktigaste! :fakta :fatta! Visst en RS presterar bättre men för att kunna använda den lilla extratoppen den har inom alla områdena krävs en duktig förare! Såvida vi inte snackar raksträcka då men det är ju barnsligt :7peta

Last edited:

ollee

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Yamaha RD -84 (såld) Aprilia RS -98 (såld) Cagiva mito -97 (såld) Kawasaki ninja -01 (såld) Honda cbr 600f -97
ja föraren är viktigast, helt klart! men den ultimata kombinationen är ju toppförare och topphoj!

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
Fördel : Billigare än konkurrenterna

Nackdel: Dom går sämre än konkurrenterna

Fördel: Jag har trimgrejer till dom :hihi

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
ollee skrev:
2086809 VA!? så du menar att en NSR är mer gjord för bana och fortkörning? sluta spekulera i sånt du inte vet... kom hit så tar vi ett varv istället.
Nej, en mito är förmodligen bättre för dom som verkligen kan köra, för nybörjare skulle jag tippa på att NSR är en lättare hoj att köra, väldigt stabil och lättkörd, inte nervös för fem öre osv...
Jag rejsar inte på gata, jag är inget moppefucko, som du verkar va, men om du betalar bensin och bankörning på sveistad åt mig så kommer jag gärna, har dock inget behov av att bevisa vem som är bäst, sånt trams lämmnar jag till moppepöjkar som dig, bara det att det kunde va trevligt att få tyst på dig så kaxig som du försöker vara. Dessutom är bankörning sjukt kul :)

ollee

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Yamaha RD -84 (såld) Aprilia RS -98 (såld) Cagiva mito -97 (såld) Kawasaki ninja -01 (såld) Honda cbr 600f -97
undrar vem som försöker vara kaxig... du är en rolig kille du... kalla mig moppefucko om du vill, haha... det är ju alltid bra me bra självförtroende, o det verkar ju du ha!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
ollee skrev:
2089774 undrar vem som försöker vara kaxig... du är en rolig kille du... kalla mig moppefucko om du vill, haha... det är ju alltid bra me bra självförtroende, o det verkar ju du ha!
Han kallade dig inte moppefucko, han sa att du verkar vara det :mattias Han kallade dig moppepöjk :fakta

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
2hjul skrev:
2089793 ge er nu :7peta ingen är bäst och ingen är sämst
Helt rätt, att man kunde säga det så smidigt ;)
Jag anser ju inte att man är bäst om man är snabbast på gata iaf, hehe... (specielt inte om man vill tävla på gata...)
Edit: Bäst kommer jag aldrig bli, den som är sämst är inte den som är sämst på hojkörning, utan mer vilken inställning man har till hojkörning, enligt mig.
Edit 2: Kanske vore smidigare att säga att jag helt enkelt inte ser ner på dom som kanske är lite sämmre på att köra hoj rent tekniskt, alla har vi varit nybörjare nån gång. Man har inte tråkigare för att man är sämmre på att köra hoj!

Lundgren skrev:
2089796 Han kallade dig inte moppefucko, han sa att du verkar vara det :mattias Han kallade dig moppepöjk :fakta
Bra att nån kan reda ut missförstånden! Min mening va givetvis inte att förolämpa någon, utan att säga vad jag tycker.

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
NSR_Martin skrev:
2090435 Helt rätt, att man kunde säga det så smidigt ;)
Jag anser ju inte att man är bäst om man är snabbast på gata iaf, hehe... (specielt inte om man vill tävla på gata...)
Edit: Bäst kommer jag aldrig bli, den som är sämst är inte den som är sämst på hojkörning, utan mer vilken inställning man har till hojkörning, enligt mig.

Bra att nån kan reda ut missförstånden! Min mening va givetvis inte att förolämpa någon, utan att säga vad jag tycker.
Jag förstår dig

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
ollee skrev:
2089774 undrar vem som försöker vara kaxig... du är en rolig kille du... kalla mig moppefucko om du vill, haha... det är ju alltid bra me bra självförtroende, o det verkar ju du ha!
Jag va ju rätt ironisk om man säger så :mattias men du kanske inte förstog det?
Eller var inlägget riktat mot NSR_Martin? :va Qouta istället, föratt slippa missförstånd :)

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
We shall Overcome, We shall overcome.

Kom igen nu pöjkar, lämna mÅpPeFuKCoFaSoNeRnA bakom er och försonas i en evigt analorgie.......Ooops, sa jag det högt?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy