Vadå sluta snacka skit? Du skrev ju själv att föraren är det viktigaste!ollee skrev:2087421sluta snacka skit, klart föraren är det viktigaste!...kom så tar vi ett varv istället!
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
Last edited:
Vadå sluta snacka skit? Du skrev ju själv att föraren är det viktigaste!ollee skrev:2087421sluta snacka skit, klart föraren är det viktigaste!...kom så tar vi ett varv istället!
NSR_MAN skrev:2087295Jag tror inte att de e hojenjag tror det e skiten bakom spakarna
![]()
![]()
Nej, en mito är förmodligen bättre för dom som verkligen kan köra, för nybörjare skulle jag tippa på att NSR är en lättare hoj att köra, väldigt stabil och lättkörd, inte nervös för fem öre osv...ollee skrev:2086809VA!? så du menar att en NSR är mer gjord för bana och fortkörning? sluta spekulera i sånt du inte vet... kom hit så tar vi ett varv istället.
Nej ratt fattar du vällJokke_ skrev:2089254Har du spakar på din hoj ?![]()
Han kallade dig inte moppefucko, han sa att du verkar vara detollee skrev:2089774undrar vem som försöker vara kaxig... du är en rolig kille du... kalla mig moppefucko om du vill, haha... det är ju alltid bra me bra självförtroende, o det verkar ju du ha!
Helt rätt, att man kunde säga det så smidigt2hjul skrev:2089793ge er nuingen är bäst och ingen är sämst
Bra att nån kan reda ut missförstånden! Min mening va givetvis inte att förolämpa någon, utan att säga vad jag tycker.Lundgren skrev:2089796Han kallade dig inte moppefucko, han sa att du verkar vara detHan kallade dig moppepöjk
![]()
Jag förstår digNSR_Martin skrev:2090435Helt rätt, att man kunde säga det så smidigt
Jag anser ju inte att man är bäst om man är snabbast på gata iaf, hehe... (specielt inte om man vill tävla på gata...)
Edit: Bäst kommer jag aldrig bli, den som är sämst är inte den som är sämst på hojkörning, utan mer vilken inställning man har till hojkörning, enligt mig.
Bra att nån kan reda ut missförstånden! Min mening va givetvis inte att förolämpa någon, utan att säga vad jag tycker.
Jag va ju rätt ironisk om man säger såollee skrev:2089774undrar vem som försöker vara kaxig... du är en rolig kille du... kalla mig moppefucko om du vill, haha... det är ju alltid bra me bra självförtroende, o det verkar ju du ha!
NSR_MAN skrev:2089604Nej ratt fattar du väll![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |