Det borde väl rimligen sitta någon form av vattenpump och termostat i den... eller? Jag förutsätter att det sitter både vattenpump och termostat i den... hur stor sannolikhet är det att den lägger av eller att den är ur funktion? Jag får väl ut o provköra så att den kommer upp i temp i vart fall.91 erat strypt i cdiboxen dvs racecdibox för få full effekt x kan oxå sitta strypning i kröken på den kolla upp det. kolla olja kölvatten däcjk däck batteri gaffel och allmen översyn skick provkör om det inte går provköra köp inte
Jo, gammal soppa som är kanske är 2 eller 3 år gammal förstår jag inte är någon höjdare.sitter termostat på en sånt mc ja kolla om den går upp i temp.. gammal soppa usch troligen kondensvatten i . tvåtaktolja motex 2t-sx.. bäst.. mitt tips köp en mc som inte har stått still. men som är bes och kört på nyligen lycka till...
Se inlägg ovan... vad tror du om den här oljan att blanda med bensinen? Motorolja är ju inre aktuell eftersom det är en 2-taktare.98oktan bensin..... tvåtakts olja motex 2t-sx ....... motorolja 10/40 bra kvalitet ex motex 10/40...
Då får jag väl säga grattis o att du haft en jävla tur. Att dessutom få den hemlevererad 23 mil låter ju ofatattbart.köp en mc som är besiktat och är i trafik . kolla upp bromsar däck olja vatten ljus skick priset går pruta ner lite altid... kolla blocket . dagligen i ditt område. köpte en idag via blocket honda nsr 1989ar begärt prois pris 6000kr fick den för 5000kr leverat till min bostad säljaren boede 23mil borta så lycka till
Får nog gissa mig till att det inte är så vanligt att privatpersoner levererar hojar 23 mil. Gissar att du gjort en mycket bra affär. Men får jag fråga... var du och provkörde den? Varför tog du inte med den hem på en gång?betalade handpenning 500kr i benzin för få den leverat hem. ok det.. biltemas hel syntetisk tvåtaktolja ok den för en 22år gammal hoj.. gör så kolla blocket kolla när dom har lagt in annonse ex en månad gammal annons ska snart förnys jo. fråga allmen på mc dvs , fel bes däck skick osv.. sen fråga om bvsa. ex för din son önskar en sånt bla bla bla kolla om säljaren är förhandlingsbar me andra ord.. provkör en mil eller så. funkar allt bromsor ljus mätare skicket på drev kedja mm mm bägar begär dom ex 8000kr säg har 7200 kr tar du det.. en 22åres mc max 10000kr.....
Ahhh... trodde du menade motorolja. Jo självklart finns det växellådsolja i en 2-taktare men den är ju inte så livsavgörande om den stått 2 - 3 år oanvänd. Då är det ju bra mycket värre med en 4-taktares motorolja. Mororolja/växellådsolja bryts ju ner med tiden bl a av luftföroreningar och luftfuktighet. När det gäller motoroljan för smörjning i en 4-taktare är den ju livsviktig. När det gäller växellådsoljan i en 2-taktare är den ju inte så jävla viktig. Mest viktigt är ju att det finns olja i rätt mängd. Växellådsoljan i en 2-taktare utsätts ju inte för några tryck eller liknande. Man kan ju jämföra det med bilar. De flesta (manuella) bilar fylls med växellådsolja innan de säljs nya. Den oljan hänger med under hela bilens livslängd tills den hamnar på skroten flera decennier senare.motorolja vist finns det på en 125 mc hoj. tvåtakt.... växellåda olja 10/40 motul eller statoil racing.eller havoline .
har ett samla ex suzuki rg 500 gamma. med 13844km på mätaren. den säljar jag inte för under 200000kr.
Byter du växellådsolja två gånger per år? Efter hur många mil i snitt?ja var och prov köra den på vägen hem från öland... var tre dagar där på semester. körde bil kunna inte båda köra bil och mc på en gång.... växellåda olja på mc bytt minst två ganga om året... vår - höst...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |