För oss längre å större. Vad finns d??

Hanzen

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Hoj
cbr 1000rr
Hej!

Hoppas kunna få lite hjälp tänkte jag skulle köpa en hoj, en cbr 600/1000rr vilken av dessa 2 skulle passa mig bäst har inte så mycket kör vana är 193cm lång å väger 120kg ca funkar nån av dessa hojjar överhuvetaget??? Nån som vet vad d ligger på i försäkring ca för ett år helförsäkring. Tack på förhand

//Robert

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Hanzen skrev:
2414938 Hej!

Hoppas kunna få lite hjälp tänkte jag skulle köpa en hoj, en cbr 600/1000rr vilken av dessa 2 skulle passa mig bäst har inte så mycket kör vana är 193cm lång å väger 120kg ca funkar nån av dessa hojjar överhuvetaget??? Nån som vet vad d ligger på i försäkring ca för ett år helförsäkring. Tack på förhand

//Robert

Jag är 2m lång och har inte haft några problem med dom 1000 hojar jag kört... Dock har jag inte kört någon nyare cbr men jag kan inte tänkta mig att det är några problem med dom heller..

jag väger 30 kg mindre än dig dock.. men en 1000 kan ja inte tänka mig att det blir några problem med!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag är också 193 cm och stormtrivs på min GSX-R750 -99 :tummenupp
Har dock aldrig kört omkring på nån CBR, så jag har dålig koll på dom.
Enda sättet att få reda på vad försäkringen kostar för dig är att ringa runt till alla bolag :fakta

BigPhil

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
CBR1000RR 2006 Röd (Såld!)
Hanzen skrev:
2414938 Hej!

//Robert
Jag är bara en ynklig 188/96 och min 06 1000RR funkar fint för mig. Funderar på att köpa ett högre kåpglass dock.

P

Ben_Dover

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2005
Hoj
Såld
Hanzen skrev:
2414938 Hej!

//Robert
Har en kompis med en blackbird till salu (-01:a)
Den blev jag överaskad när jag körde, för dom ser så klumpig ut på bild, men den var rätt smidig ändå... och tillräckligt med vrid för att flytta 120 kg finns det!!!
Han betalar 5000 hel/hel (27 år, första mc´n)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0