Förare år 2006

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
wima skrev:
Självklart, lycka till! :pannkyss
tack, det lär jag behöva. målet är väll som vanligt första tävlingssäsongen att inte hamna sist. vilket jag tror jag inte ska göra när det är så många nya, fast man vet ju aldrig. hojen lär väll kasta av mig, provkörde den på gatan häromdagen den ville inget annat än å kasta av mig.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kan se att ni inte får in bilderna. Men jag fattar inte VAD ni gör som gör att de inte kommer in.

Går ni direkt till sidan? Klicka på profilen, lägg in bilden och klickar på uppdatera??!
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Swedie skrev:
Jag kan se att ni inte får in bilderna. Men jag fattar inte VAD ni gör som gör att de inte kommer in.

Går ni direkt till sidan? Klicka på profilen, lägg in bilden och klickar på uppdatera??!
Nu när jag la in en bild och klickade på "Skicka in bild" så började alla bilder som någonsin visats på sporthoj (nästan) att rulla fram som tumnaglar med en "Ta bort" länk under varje. Fast min bild lyckades inte fastna på profilen i alla fall!
Prova att skapa en profil utan att ladda upp en bild. Försök sedan att redigera den och lägga till en bild. Har inte fungerat för mig de senaste fem gångerna jag testade i alla fall!
Men tidigare så fanns den bild jag laddade upp längst ned när jag öppnade uppladdningsdialogen, däremot så visas den inte i profilen. Nyss när jag testade så var den bilden borta också innan jag laddade upp en ny och fick fram hundratals andra bilder istället enligt ovan.
Something is fishy!
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag lyckades alldeles nyligen å lägga upp en profil plus bild
utan problem, även att efter det gå in och ändra uppgifterna och lägga upp en ny bild

Torkel skrev:
Nu när jag la in en bild och klickade på "Skicka in bild" så började alla bilder som någonsin visats på sporthoj (nästan) att rulla fram som tumnaglar med en "Ta bort" länk under varje. Fast min bild lyckades inte fastna på profilen i alla fall!
Prova att skapa en profil utan att ladda upp en bild. Försök sedan att redigera den och lägga till en bild. Har inte fungerat för mig de senaste fem gångerna jag testade i alla fall!
Men tidigare så fanns den bild jag laddade upp längst ned när jag öppnade uppladdningsdialogen, däremot så visas den inte i profilen. Nyss när jag testade så var den bilden borta också innan jag laddade upp en ny och fick fram hundratals andra bilder istället enligt ovan.
Something is fishy!
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Swedie skrev:
Tackar. NU ska skiten funka. Verkligen strul. PHP-kodande sux ibland.


Nu funka det :tummenupp

så går det när man använder PHP du ska ju använda Powerpaint det har jag hört ska va det bästa :rolleyes: :3freak

det kommer bli kanon för oss andra förare inte så många som är inne och kollar på Roadracing.se imot här på SH all PR är bra PR


Edit: det funkar nästan förutom att GB inläggen vi skriver kommer i din race GB http://www.sporthoj.com/rr/?page=gastboken lr är det min dator som är dum nu igen :näsblod
tror jag ska ta jobb som bugg letare snart allså :hihi :hihi
 
Last edited:

oscarwilde

Rookie 600 #96
Gick med
23 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 SMC
ERF listan

En ide!

ERF borde kanske lista teamen istället för förarna i första hand. Eller om man kunde lista båda och länka förare till sitt team.

För det är ju teamen som man söker efter och kanske sicka medelande till eller vad man gör??
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ska modda ikväll vad gäller ERF då det är lite extra info för dom.

Men annars kan ni ju bara skriva teamnamn och övriga förare i info-rutan.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Har nu uppdaterat så att profilen som syns i Roadracing-sektionen, även syns i eran forumprofil. Kolla själva! Hoppas det ser bra ut och att allt funkar.

Om ni inte vill ha profilen där går ni in och ändrar det genom att ändra profiluppgifterna och klicka ur checkboxen en bit ner.
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Kolla upp att gästböckerna funkar som de skall. Har fått ett meddelande som var menat till någon annan verkar det som. :va
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top