Gubbracing
Ny medlem
Då Fredrik va så snäll å modig att låna ut sin cykel till mej så blev vi i alla fall 3 st..
Så det blev Ola, Nicke å jag som körde..
Och jag kan säga att det blev riktigt bra!!
Vi jagade varandra i regnet så gott vi kunde för att visa dom som trotsade vädret å va nyfikna på vad supermoto va för något.
Klubben vad VÄLDIGT positiv till att vi kom och visade upp oss!!
Banan va kort men skitkul att åka på!
Som vanligt med rallycrossbanor är det lite snålt med asfalt men de hindrar inte att man kan ha roligt för de!
Klubben har stort intresse av oss och vi diskuterade våra önskningar om mera asfalt och det finns möjlighet att utöka banan med mera av den varan!
Folkraceåkarna vill ju ha gruset som det är men dom har ju massa mark runt som går att fixa till.
Och det bästa av allt är att dom har tillstånd att ha verksamhet med buller i normal nivå alla dagar i veckan! (betyder inte att man kan bröla fritt men det går att åka mycket!)
Summa: STOR POTENTIAL!!! Som vi alla i stockholmstrakten bör ta vara på!!
Dom har möte på tisdag så då kanske Fredrik kan komma med lite mer info..
Vill åter igen tacka för lånet av hojen och hoppas att den överlevde
Vi ses!
Tommy..
Så det blev Ola, Nicke å jag som körde..
Och jag kan säga att det blev riktigt bra!!
Vi jagade varandra i regnet så gott vi kunde för att visa dom som trotsade vädret å va nyfikna på vad supermoto va för något.
Klubben vad VÄLDIGT positiv till att vi kom och visade upp oss!!
Banan va kort men skitkul att åka på!
Som vanligt med rallycrossbanor är det lite snålt med asfalt men de hindrar inte att man kan ha roligt för de!
Klubben har stort intresse av oss och vi diskuterade våra önskningar om mera asfalt och det finns möjlighet att utöka banan med mera av den varan!
Folkraceåkarna vill ju ha gruset som det är men dom har ju massa mark runt som går att fixa till.
Och det bästa av allt är att dom har tillstånd att ha verksamhet med buller i normal nivå alla dagar i veckan! (betyder inte att man kan bröla fritt men det går att åka mycket!)
Summa: STOR POTENTIAL!!! Som vi alla i stockholmstrakten bör ta vara på!!
Dom har möte på tisdag så då kanske Fredrik kan komma med lite mer info..
Vill åter igen tacka för lånet av hojen och hoppas att den överlevde
Vi ses!
Tommy..