kimi
Medlem
ha ha, jag hade gjort precis likadant Gött!!! bra jobbat!
Sök upp bilen om några dagar och kniva däcken anonymt också, det är gängse praxis numera.
Att någon inte ser dig komma i 120 på en väg med lägre begränsning är väl inte helt underligt dock så hade säkert en bra och vaken förare säkert handlat bättre!
Att kicka speglar kan väl ha sin funktion men då ska dom förtjänat det vilket inte din bilist gjorde!
Ex. Jag och polarna kommer från värmdö hållet och kommer ut på tokfina motorvägen och gasar på för att komma förbi en corolla innan 2 fält blir 1! Sagt och gjort åker två av fyra förbi men när jag och nr 4 ska förbi så försöker gubben preja oss MEDVETET då han efter försöket viftar såhär i backspegeln
Hade han lyckats så hade nog inte jag suttit här idag och jag ångrar att jag inte tog en spegel för honom för det hade han förtjänat!
Men så håll då 70km/h där eller nöj dig med att ligga en aning över! Det är en j***a skillnad i hur svårt det är att upptäcka någon som kör i 130km/h gentemot förväntade 70km/h, och en hoj är f-n enkel att missa i backspegeln redan i låga farter.Ni får tycka precis hur fan ni vill. Jag hade gjort precis likadant om det hade hänt igen. Vilket jag hoppas det inte gör, för så nära att smälla vill jag inte vara igen.
Ni får tycka precis hur fan ni vill. Jag hade gjort precis likadant om det hade hänt igen. Vilket jag hoppas det inte gör, för så nära att smälla vill jag inte vara igen.
Det är väl inte helt rätt att slå sänder någons egendom. Men i denna situation tycker jag fan han förtjänade det. Det var inget jag åkte och tänkte på i några minuter utan det skedde på 1sek.
Ni som tycker att HAN gjorde rätt. Det är fri sikt minst 400 meter åt varje håll. Inga skyltar som skymer, inga träd ivägen, utan FRI sikt. Detta är på en väg som har två körfält åt varje håll. Jag ligger i högra, han står utanför det vänstra och ska korsa det vänstra och köra in på det högra. Gör man en sådan sväng brukar man för det första kolla sig om, sedan brukar välja det närmsta körfältet, inte korsa båda för att lägga sig i det yttre. Sen är det en jävla skillnad om han kör ut, men att köra ut precis framför så jag får nita så jag nästan klotar eller kör in i honom är fan värt 1500kr på en ny spegel.
Hastigheten 100-130km/h på en öppen 70km/h väg som mynnar ut till 90km/h tycker då inte jag är någon bomrepa där jag körde så fort att någon bilist ska missa mig..
Ni får tycka precis hur fan ni vill. Jag hade gjort precis likadant om det hade hänt igen. Vilket jag hoppas det inte gör, för så nära att smälla vill jag inte vara igen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|